Terug

Met geldige tickets niet binnen geraakt in Walibi

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. C.

Naar: WALIBI

03/11/2022

Hallo,Ik had 2 tickets gekocht voor Walibi Halloween België voor zaterdag 29 oktober 2022. Eenmaal in het park aangekomen met mijn 10 jarig zoontje werd mij de toegang tot het park geweigerd omdat dit volzet was. Ik had op voorhand een reservatie gemaakt en was omstreeks 12u30 in het park. Eenmaal aangekomen hebben wij 45 min id file gestaan op de parking !! Er werd niet met ons gecommuniceerd dat het park gesloten was. Ze zeiden mij dat ik maar met mijn zoontje naar Waver moest gaan en het nog eens opnieuw moest proberen na een uurtje of 2. Niemand stond mij te woord in het nederlands !! Ik heb uiteindelijk buiten het park mijn auto ergens weten te parkeren en ben te voet terug geggan om uitleg te vragen. Daar werd ik echter tegen gehouden door de beveiliging, en weggestuurd. Ondanks dat ik aan het personeel mijn aangekochte tickets liet zien van 96euro werd ik NIET binnen gelaten aangezien de maximum capaciteit bereikt was. Er werd mij gezegd dat ik moest terug komen op een andere dag. Dit ging niet voor mij aangezien ik de volgende dag op reis zou vertrekken met mijn gezin. Ik heb 96 euro betaald maar ben niet binnengeraakt. Dit is een echte schande !! om nog maar te zwijgen van de teleurstelling van mijn zoontje die er zo naar uit had gekeken.Graag wil ik mijn geld dan ook teruggestort krijgen.Graag zo spoedig mogelijk een antwoord.Met vriendelijke groeten,

Berichten (2)

P. C.

Naar: WALIBI

21/11/2022

Hallo, Ik had 2 tickets gekocht voor Walibi Halloween België voor zaterdag 29 oktober 2022. Eenmaal in het park aangekomen met mijn 10 jarig zoontje werd mij de toegang tot het park geweigerd omdat dit volzet was. Ik had op voorhand een reservatie gemaakt en was omstreeks 12u30 in het park. Eenmaal aangekomen hebben wij 45 min id file gestaan op de parking !! Er werd niet met ons gecommuniceerd dat het park gesloten was. Ze zeiden mij dat ik maar met mijn zoontje naar Waver moest gaan en het nog eens opnieuw moest proberen na een uurtje of 2. Niemand stond mij te woord in het nederlands !! Ik heb uiteindelijk buiten het park mijn auto ergens weten te parkeren en ben te voet terug geggan om uitleg te vragen. Daar werd ik echter tegen gehouden door de beveiliging, en weggestuurd. Ondanks dat ik aan het personeel mijn aangekochte tickets liet zien van 96euro werd ik NIET binnen gelaten aangezien de maximum capaciteit bereikt was. Er werd mij gezegd dat ik moest terug komen op een andere dag. Dit ging niet voor mij aangezien ik de volgende dag op reis zou vertrekken met mijn gezin. Ik heb 96 euro betaald maar ben niet binnengeraakt. Dit is een echte schande !! om nog maar te zwijgen van de teleurstelling van mijn zoontje die er zo naar uit had gekeken. Graag wil ik mijn geld dan ook teruggestort krijgen. Graag zo spoedig mogelijk een antwoord. Met vriendelijke groeten

WALIBI

Naar: P. C.

23/11/2022

Beste,tijdens de halloweenperiode heeft Walibi Belgium getracht om zoveel mogelijk bezoekers tevreden te stellen. Echter, net zoals vele andere parken, werden we overweldigd door de massale toestroom van bezoekers vanwege het uiterst zachte herfstweer. Om veiligheidsredenen waren we daarom genoodzaakt de toegang tot het park voor sommige bezoekers te ontzeggen, opdat de maximale capaciteit van het park zou worden gerespecteerd.Ongebruikte gedateerde tickets en halloweenactiviteiten op datum van 29 en 30 october 2022 worden uiteraard terugbetaald. We nodigen u uit om uw bestelgegevens of uw tickets per e-mail naarwbe-sav-rmbt@walibi.com te sturen. Uw aanvraag zal binnen de 30 werkdagen worden behandeld.Met vriendelijke groeten,The Walibi Belgium TeamWalibi BelgiumBoulevard de l'Europe 100BE - 1300 WavreTel:+32 (0) 10421500www.walibi.bewww.aqualibi.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform