Beste, op 27 september 2023 verzond ik een pakket via Bpost. Vanwege eerdere slechte ervaringen en omdat het om een bibliotheekboek ging wat terug moest, heb ik voor de zekerheid de verzending met garantie gekozen voor 19,65euro. Bijna 2 weken later is het boek nog niet aangekomen bij de bibliotheek in Utrecht. Ik heb 2x moeten bellen naar klantendienst en ben weliswaar heel vriendelijk te woord gestaan, maar verder gebeurt er niets. Er zou een mail moeten komen waarin gevraagd wordt om allerlei verklaringen terug te sturen: van de ontvanger dat het pakket nooit is bezorgd, een factuur van het boek, aanleverbewijs en aankoopbewijs! Belachelijk want daar is een klant zeker een uur mee bezig. Deze mail is echter nooit bij mij binnengekomen. Het is schandalig, want waar is het boek gebleven en waarom wordt het niet naar de verzender retour gestuurd. Is het gestolen in het distributiecentrum? Wat zegt het interne onderzoek? Dit is niet de eerste keer dat Bpost mijn pakket kwijtraakt. Ik overweeg aangifte wegens diefstal bij politie.