Terug

Met Bpost opnieuw pakket verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. T.

Naar: bpost

09/10/2023

Beste, op 27 september 2023 verzond ik een pakket via Bpost. Vanwege eerdere slechte ervaringen en omdat het om een bibliotheekboek ging wat terug moest, heb ik voor de zekerheid de verzending met garantie gekozen voor 19,65euro. Bijna 2 weken later is het boek nog niet aangekomen bij de bibliotheek in Utrecht. Ik heb 2x moeten bellen naar klantendienst en ben weliswaar heel vriendelijk te woord gestaan, maar verder gebeurt er niets. Er zou een mail moeten komen waarin gevraagd wordt om allerlei verklaringen terug te sturen: van de ontvanger dat het pakket nooit is bezorgd, een factuur van het boek, aanleverbewijs en aankoopbewijs! Belachelijk want daar is een klant zeker een uur mee bezig. Deze mail is echter nooit bij mij binnengekomen. Het is schandalig, want waar is het boek gebleven en waarom wordt het niet naar de verzender retour gestuurd. Is het gestolen in het distributiecentrum? Wat zegt het interne onderzoek? Dit is niet de eerste keer dat Bpost mijn pakket kwijtraakt. Ik overweeg aangifte wegens diefstal bij politie.

Berichten (3)

bpost

Naar: M. T.

10/10/2023

Beste klant,Na het onderzoek van uw aanvraag hebben we vastgesteld dat u voor de behandeling van uw dossier een beroep hebt gedaan op de klantendienst van bpost.Aangezien het antwoord van de klantendienst in overeenstemming is met onze algemene voorwaarden en onze procedures, kunnen wij alleen bevestigen wat er aan u is uitgelegd. In de hoop u voldoende te hebben gea¯nformeerd, sluiten wij uw dossier.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-NGAUDZA]

M. T.

Naar: bpost

10/10/2023

Dank voor uw snelle reactie. Fijn voor u dat het antwoord in overeenstemming is met uw voorwaarden, maar het zijn loze woorden en het probleem wordt niet opgelost. Mijn pakje is verdwenen en uw klantendienst doet niets ( geen mail, niets). Schandalig dat voor u mijn klacht is afgesloten terwijl er niets is gedaan. Voor mij bljift deze klacht staan tot het door Bpost correct is opgelost. Als het pakje verdwenen is, ga ik melding maken bij de politie voor diefstal.

M. T.

Naar: bpost

10/10/2023

Voor de 3e keer gebeld naar BPost klantendienst. Ze gaan er naar kijken en laten me iets weten. Weer niets gehoord, is het pakje kwijt, komt het retour of krijg ik omdat ik garantie heb betaald het pakket vergoed? Niemand weet het en Bpost al helemaal niet. Als er geen nieuws komt, dien ik een aanklacht in bij de politie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform