Geachte mevrouw/heer,
Op 21/11/2023 bon 3 dagen gastronomisch weekend aangekocht met korting aan 263,92€ (werkelijke waarde 329,90€).
Deze bon wil ik reserveren bij Bilderberg Vaalsbroek maar deze werd geweigerd.
Na contact blijkt dat er een upgrade moet gebeuren naar bon met waarde van 399,90€.
Deze upgrade wil ik zeker toepassen maar blijkt nu dat deze op de aangekocht bedrag van 263,92€ gerekend wordt waardoor ik mijn korting verlies.
Ik ben bereid om de upgrade te betalen maar dan de meerwaarde van 329,90€ naar 399,90€ (70€) en mijn korting te behouden.
Is een handige manier van Bongo om de gegeven kortingen terug te vorderen.
Is voor ons steeds motivatie om Bongo te kopen.
Bij Bongo klantendienst wordt ik, op een nogal onvriendelijke manier, afgewimpeld met het voorstel om eventueel een ander hotel te kiezen ofwel om toch de volledige opleg te betalen.
Wij, mijn echtgenote en ik, gaan al jaren d.m.v. een bongobon naar Bilderberg Vaalsbroek en wensen dat via deze ook te doen.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Aankoop prijs bon en werkelijke waarde bon