Terug

Met bol.com niet meer achteraf kunnen betalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: bol.com

18/09/2023

Beste, plots kan ik niet meer achteraf betalen op bol. com, niet meer met mijn persoonlijk account op bol, nog met mijn werkaccount. Al mijn facturen zijn betaald en ik heb nooit een openstaande betaling gehad dat naar het incassobureau moest. Soms wel eens een eerste herinnering dat ik onbewust en niet met opzet vergat te betalen. Als bol.com mij niet meer de mogelijkheid geeft om achteraf te betalen, bestel ik daar nooit meer. Ik wacht nog altijd op een reactie van een pakje dat sinds 5/9/23 bezorgd moet zijn, betaald is inmiddels en dat POSTNL nog niet geleverd heeft. Staat ook nog niet als bezorgd op mijn bestelling, wel als verzonden. Ik hoop dat u mij kan verder helpen. Mvg Sanne Hoppenbrouwers

Berichten (1)

bol.com

Naar: S. H.

18/09/2023

Goedemorgen Sanne,Bedankt voor je bericht. Er wordt contact met je opgenomen.Met vriendelijke groet,Chantal van bol.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform