Terug

Mestgeur bij het ophalen van de wagen na herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Cardoen

20/07/2023

beste, Nadat ik meerdere malen aan het lijntje ben gehouden probeer ik het via deze weg. Op 13 juni 2023 valt mijn wagen in panne. deze werd getakeld door een externe dienst en geleverd aan cardoen antwerpen. Op 14 juni werd deze bij cardoen geleverd voor het vervangen van de brandstofpomp onder garantie. Na discusie dat dit niet onder garantie valt en ik geen recht heb op een vervangwagen kreeg ik een offerte voor dit te vervangen. Uiteindelijk na een paar keer heen en weer gestuurd te worden viel dit uiterraard wel onder garantie. pas na 3 weken kon ik een vervangwagen krijgen en uiteindelijk op 13 juli kon ik mijn wagen ophalen na herstelling.Dit is wanneer het probleem plaats vind. ik ben de wagen gaan halen en op de terug weg ondervind ik een felle indringende geur . Dit blijkt een fles vloeibare mestoffen te zijn die kapot is geduwd tussen de achterbank en passagierszetel. Ik stuurde direct een mail en er werd mij geinformeerd dat dit probleem door hun erkend werd en getracht is dit op te kuisen. zonder succes en zonder mij op de hoogte te brengen . Er werd echter gezegd dat dit de schuld was van de takeldienst . nadat ik deze had gecontacteerd werd er mij bevestigd dat er bij hun geen geur werd waargenomen in de wagen. Ze hebben dan ook enkel de wagen proberen te starten voor het probleem op te sporen. Nadat ik terug contact opnam met cardoen werd alles ontkent en beweren ze dat de mestgeur al aanwezig was in de wagen . Waarom hebben ze dan geen contact opgenomen met mij ? waarom is de fles dan niet verwijderd uit de wagen ? want ze erkennen dit probleem en hebben blijkbaar getracht dit op te kuisen maar hebben deze fles gewoon weken in de wagen laten liggen zonder mij te contacteren.Tot op heden wordt ik telkens doorgestuurd waar ik dan uiteindelijk op een muur terecht kom. na verschillende malen te bellen en te mailen kom ik maar niet tot een oplossing. Terwijl mijn wagen nog steeds stinkt naar mest . Ik verwacht dan ook dat dit probleem door hun wordt opgelost al kuisen ze het zelf op of krijg ik een terugbetaling voor dit te laten kuisen. de mestoffen zitten zo diep in de stof dat ik ze er zelf niet meer uit krijg (na verschillende pogingen) en dit professioneel gereinigd moet worden. dit kan uitlopen tot 400 euro voor deze geur weg te krijgen en de stof terug porper te krijgen.Ik zoek zo snel mogelijk naar een oplossing en hopelijk kan dit zo snel mogelijk verholpen worden.Alvast bedankt en ik hoop op een spoedig antwoord mvg

Berichten (2)

Cardoen

Naar: J. B.

24/07/2023

Geachte heer Bogaerts,Eerst en vooral onze excuses voor het uitblijven van een gepast antwoord.Uw wagen werd op 14 juni bij ons afgezet. We hebben op 16 juni een diagnose gesteld.Bij het stellen van die diagnose hebben we inderdaad een opvallende geur in de wagen vastgesteld.Om de auto in en uit de werkplaats te zetten, hebben we echter maar een korte afstand gereden.De kans dat de fles op tijdens die korte ritten is omgevallen, is dus zéér klein.Bovendien is de snelheid op onze parking beperkt tot 30 km/h.Om de brandstoftank te bereiken, werd de achterbank uit het voertuig gehaald.Het is dus weinig waarschijnlijk dat de fles op dat moment gekneld is komen te zitten.Bijgevolg kunnen we niet ingaan op uw vraag om de wagen te reinigen.We begrijpen dat het een lastige situatie is.Hopelijk vindt u alsnog een oplossing.Met vriendelijke groeten,Tom HamelrijckxCoa¶rdinator Teleteam Service Center Antwerpen+32 3 870 75 00Boomsesteenweg 950-958 2610 Antwerpenwww.cardoen.be

J. B.

Naar: Cardoen

25/07/2023

Kan er alsjeblieft contact met mij opgenomen worden ? Ik denk dat de klacht niet echt begrepen wordt . Zoals hiervoor beschreven heeft de takeldienst bevestigd zwart op wit dat er bij hun geen geur werd waargenomen. Dus zoizo is het bij jullie gebeurd . En dan nog maakt dit antwoord het alleen maar erger. Waarom is er mij dan niet gecontacteerd ?? Of de fles verwijderd uit de auto ? Want jullie bevestigen weer van het probleem op de hoogte te zijn. En dit voor weken te laten intrekken ? De fles is ook niet omgekanteld deze is volledig kapot gedrukt !! En er is zelf een poging gemaakt voor dit op te kuisen, dit is ook bevestigd door jullie!! En dan weer is er geen contact opgenomen en de fles gewoon kapot terug gelegd . DIT IS ECHT NIET OKE ! Neem Aub zo spoedig mogelijk contact met mij op, want dit probleem moet opgelost worden ! In bijlage opnieuw de KAPOTTE fles en de mail die bevestigd dat de geur er nog NIET was toen de wagen werd geleverd . Groet Joachim Bogaerts


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform