Terug

Mes van PARKSIDE PERFORMANCE Benzinegrasmaaier »PBRM 53 A1

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: LIDL BELGIUM

16/10/2023

Halloik bestelde op 03/07/2023 een PARKSIDE PERFORMANCE® Benzinegrasmaaier PBRM 53 A1 Bij het eerste gebruik (na mijn verlof) ging het mes stuk heb contact opgenomen met lidl via mail daarvan heb ik een mail ontvangen (09/8/2023) met de melding Voor technische problemen kan je terecht bij de dienst na verkoop van de leverancier Service Center Bruyninckx op het telefoonnummer 0080040034003 of via e-mail center.bruyninckx@telenet.be Dit heb ik dan ook gedaan een vriendelijke persoon hij melde me geen probleem ik bestel een nieuw mes maar ik weet niet wanneer ik dit ga binnen krijgen heb onlangs nog even gebeld maar hij weet nog steeds niet wanneer het mes wordt geleverd mijn vraag is dan ook wat met de garantie heb het maar even gebruik van kunnen maken en nu staat het daar en weet ook niet wanneer mijn probleem gaat opgelost zijn de laatste mail van lidl isHartelijk dank voor jouw bericht. Wij hebben geen zicht op de levering van aangekochte goederen van onze dienst na verkoop. Gelieve met hen in contact te komen om te vragen wanneer u dit effectief zult ontvangen.Daar is het probleem niemand weet wanneer ik mijn grasmaaier terug kan gebruiken en onder tussen loopt mijn garantie wel en weet ik niets omdat lidl mij gewoon doorstuurt en dat is het het is aangekocht bij lidl en verwacht een oplossing van lidl en niet dat ik moet bellen en mailenOplossing is mijn geld terug of lever mij een andere grasmaaier waar ik wel kan gebruik van makenMvg Eddy

Berichten (3)

LIDL BELGIUM

Naar: E. V.

17/10/2023

17 oktober 2023 Referentienummer: 91218752 Beste Eddy - Annick, Hartelijk dank voor jouw bericht via Test Aankoop.Het spijt ons om te horen dat je nog altijd wacht op het defecte onderdeel van de grasmaaier.We gaan nu uw dossier onderzoeken en u opnieuw contacteren met een gepaste oplossing. Alvast bedankt voor uw begrip.Als je vragen hebt over de verwerking van jouw verzoek, blijft de klantenservice van Lidl je contactpersoon.Reageer hiervoor direct op deze e-mail, met vermelding van jouw referentienummer 91218752.Tot binnenkort! Met vriendelijke groeten, Karel V. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.

E. V.

Naar: LIDL BELGIUM

04/11/2023

halloik heb mijn grasmaaier via b-post terug mogen sturen op 26/10/2023 maar ik wacht nog steeds op de terug betaling en heb zoals jullie vragen de barcode gestuurd Wij zullen je pakje leveren Hallo,We bevestigen de ontvangst van je pakje in Afgiftepunt DBH READ ALL VILVOORDE,GRIMBERGSESTEENWEG 90,1800 VILVOORDE. Van zodra je pakje verwerkt is, is de levering voorzien op onderstaand adres.TIP: Bezorg ons het e-mailadres van de bestemmeling, dan kunnen we zijn leveringsvoorkeuren toepassen. Barcode 323211902559935186904050Datum van afgifte26-10-2023AfleveradresVILVOORDSESTEENWEG 233, Brussel X 1099 BE deze mail heb ik in tekst verzonden met de vraag is dit genoeg info ? maar nog geen antwoord gekregen dat het is toegekomen en wanneer ik mijn geld terug krijgMet vriendelijke groetenEddy

LIDL BELGIUM

Naar: E. V.

06/11/2023

6 november 2023 Referentienummer: 94490728 Beste Klant, Bedankt voor de melding.Om jou zo snel als mogelijk een oplossing te bieden, heb ik meer gegevens nodig. Is het mogelijk de volgende gegevens te bezorgen via e-mail aan customercare@lidl.be. Uit * Naam en voornaam* Volledig adres* E-mailadres en telefoonnummer waarmee de aankoop is geregistreerd* BestelnummerAlvast bedankt voor het antwoord!Lidl Klantendienst. Met vriendelijke groeten, Karel V. Lidl Klantendienst Bij het verwerken van uw verzoek verwerken wij uw persoonlijke gegevens. De juridische informatie over gegevensbescherming vindt u hier. Klik hier voor onze cookie verklaring. Uw naam en adres worden enkel in het bestand van Lidl Belgium GmbH Co. KG, Guldensporenpark 90 J, B-9820 Merelbeke opgenomen om u de gevraagde producten, diensten of informatie te verschaffen. Hierdoor kunnen uw gegevens worden doorgegeven aan derden zoals een externe hersteldienst. De verwerking van deze gegevens gebeurt in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en nationale wet- en regelgeving op het gebied van bescherming van persoonsgegevens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform