Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: Mercedes-Benz Belgium Luxembourg

06/09/2023

Beste, sinds 25/6 werkt de Mercedes Me app op mijn gsm niet meer. Ik betaal voor deze dienst, het remote-pakket, jaarlijks 95€. Ik heb meerdere malen contact gezocht met de hulplijn van Mercedes op het telefoonnummer 00800 - 9 777 77 77. Telkens wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Er werd me gezegd dat ik naar de dealer diende te gaan voor verdere afhandeling van het probleem... Bij het aanbieden bij de dealer werd ik verder geholpen doch de app werkte nog steeds niet... Terug verzocht contact op te nemen met de hulplijn... werd in wacht gezet 18 minuten 59 seconden en 26 minuten 30 seconden. Niemand kunnen bereiken... Via de chat getracht en een dame FEMKE ging contact op nemen met desbetreffende dienst die me dan zelf gingen contacteren. Veertien (14) dagen later weer geen enkele reactie van Mercedes noch per telefoon, mail, whatever.. Ik ben wanhopig. Tijdens één van de gesprekken werd me gezegd dat het probleem vermoedelijk in het voertuig zelf te vinden is. Ik diende hen terug te contacteren voor opnieuw een afspraak bij de dealer te maken. De dealer zou dan van Mercedes bepaalde codes ontvangen om dan vervolgens handelingen uit te voeren in het voertuig zelf... Opnieuw getracht via de hulplijn iemand te bereiken met kennis van zaken... Opnieuw in wacht gezet....geen respons. Graag uw hulp.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform