Beste Sieglinde,Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring. Allereerst willen wij u bedanken voor uw loyaliteit als abonnementhouder. Het is fijn te vernemen dat u al 7 jaar een abonnement bij ons heeft, wij waarderen dit enorm.Wij streven ernaar om een zorgeloze en plezierige dag te bieden aan al onze bezoekers en het spijt ons te horen dat dit voor u niet het geval was. Uw feedback over de toiletten voor mensen met een beperking nemen wij zeer serieus. Wij willen u informeren dat onze toiletten meerdere keren per dag gecontroleerd worden en dat wij deze niet zelf op slot zetten. Na uw melding hebben wij extra controle uitgevoerd, maar geen afgesloten toiletten gevonden. Desondanks hebben wij dit probleem opnieuw onder de aandacht gebracht van ons team om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen.Uw opmerking over de lange wachttijden bij de infobalie voor het verkrijgen van een bandje voor mensen nemen wij graag mee. Wij zijn momenteel bezig met het onderzoeken van manieren om dit proces soepeler te laten verlopen, zodat ook hier in de toekomst verbetering in komt.Wij waarderen uw geduld en hopen dat wij u in de toekomst weer mogen verwelkomen voor een zorgeloze en plezierige dag.