Terug

Mensen met een beperking

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: PLOPSALAND

04/07/2024

vandaag op 4/7 waren meerdere toiletten voor mensen met een beperking niet beschikbaar. Oa aan de eendjes, aan samson en Gert en aan K3. Bij die aan de eendjes en K3 was het gewoon op slot zonder briefje dus na 5 min wachten hadden we het pas door. Die aan Samson en Gert was gewoon gesloten. Toen ik belde naar het onthaal om te vragen welke wel open was want dat het niet de bedoeling kan zijn dat we het hele park door moeten lopen kreeg ik als antwoord ‘als je nog kan lopen waarom zoek je dan een gehandicapten toilet’. Toen ik duidelijk maakte dat ik uiteraard niet alleen in’t park was en dat ik het not done vond werd de telefoon neergelegd. Toen ik meteen terugbelde werd ik in wacht geplaatst. Wij hebben een plopsa abo sinds een jaar of 7. We kochten ook een abo voor de begeleider omdat je als persoon met een beperking eerst ellenlang moet aanschuiven aan de info balie. Beetje tegenstrijdig ook dat ik daar eerst een uur moet aanschuiven om een bandje te krijgen omdat aanschuiven moeilijk gaat. Lijkt me dat je op zijn minst voor mensen met een abonnement een betere oplossing kan vinden. Het onbereikbaar zijn van een gepast toilet is al helemaal degoutant. Dat is gewoon een basisbehoefte waar niet aan voldaan kan worden.

Berichten (1)

PLOPSALAND

Naar: S. H.

12/07/2024

Beste Sieglinde,Hartelijk dank voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring. Allereerst willen wij u bedanken voor uw loyaliteit als abonnementhouder. Het is fijn te vernemen dat u al 7 jaar een abonnement bij ons heeft, wij waarderen dit enorm.Wij streven ernaar om een zorgeloze en plezierige dag te bieden aan al onze bezoekers en het spijt ons te horen dat dit voor u niet het geval was. Uw feedback over de toiletten voor mensen met een beperking nemen wij zeer serieus. Wij willen u informeren dat onze toiletten meerdere keren per dag gecontroleerd worden en dat wij deze niet zelf op slot zetten. Na uw melding hebben wij extra controle uitgevoerd, maar geen afgesloten toiletten gevonden. Desondanks hebben wij dit probleem opnieuw onder de aandacht gebracht van ons team om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer zal voorvallen.Uw opmerking over de lange wachttijden bij de infobalie voor het verkrijgen van een bandje voor mensen nemen wij graag mee. Wij zijn momenteel bezig met het onderzoeken van manieren om dit proces soepeler te laten verlopen, zodat ook hier in de toekomst verbetering in komt.Wij waarderen uw geduld en hopen dat wij u in de toekomst weer mogen verwelkomen voor een zorgeloze en plezierige dag.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform