Terug

Melding zwarte lijst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: UNIGRO

15/12/2021

Beste,In augustus merkte ik op dat ik gemeld werd op de zwarte lijst.Ik heb hiervan geen rappel, waarschuwing ontvangen. Ondertussen heb ik de openstaande factuur volledig geregeld en sta ik nog steeds gemeld. Is er enige optie om mij van de zwarte lijst te halen? Ik ontving plots een brief dat ik hierop gemeld stond. Blijkbaar had ik één betaling gemist. Ik heb echter geen herinnering ontvangen.Alvast bedankt voor uw antwoord.

Berichten (2)

UNIGRO

Naar: A. C.

28/12/2021

Beste mevrouw Vanstraelen,Uw mail genoot al onze aandacht.Wij hebben u meerdere malen een mail gestuurd ivm uw achterstand. Op 30/03 , 29/04 , 1/06 , 29/06 hebt u een rappelmail ontvangen.OP 03/09/2021 en 29/11/2021 hebt u grote bedragen gestort om al uw achterstand + volledig factuur af te betalen.U staat gerealiseerd sinds 3/09/2021.Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij met de meeste hoogachtingMet vriendelijke groetenUw consulente SarahKlantendienst UnigroVan: Klanten Verzonden: dinsdag 21 december 2021 15:20Aan: Compliance Onderwerp: FW: Klacht - Melding zwarte lijst - (CPTBE01418778-56) [MSG-1625134]--------------------------- Original message ---------------------------

A. C.

Naar: UNIGRO

28/12/2021

Beste,Kan u mij dan melden van welke maand het achterstal betreft?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform