Terug

melding van aangetekende zending zonder vermelding naam van ontvanger

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: bpost

15/11/2022

Beste, na terugkeer van vakantie vonden we een melding van aangetekende zending in onze bus. Deze vermeldde echter geen naam van de ontvanger met het gevolg dat we het raden naar hadden wie nu naar de post diende te gaan om de zending af te halen. Hoe gaat het dan, natuurlijk begeeft de verkeerde persoon zich naar het postkantoor. Gevolg, zending wordt niet meegegeven. Hierdoor ontstaan 2 nutteloze verplaatsingen en tijdverlies aan onze zijde. Dit had kunnen voorkomen worden door meer beroepsernst van de betreffende besteller, ongeacht wat de oorzaak van zijn/haar fout ook moge zijn, dit kan en mag niet gebeuren. De mogelijkheid om, om een 2e aanbieding te verzoeken had eveneens veel leed kunnen voorkomen. Wij menen dan ook dat een persoonlijke verontschuldiging van de betrokken medewerker wel op zijn minst gepast zou zijn.

Berichten (4)

bpost

Naar: J. V.

15/11/2022

REF 1-45425288785Beste klant,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit het onderzoek van uw aanvraag is gebleken dat u nog geen klacht hebt ingediend bij de klantendienst van bpost.Om een optimale opvolging van uw dossier te verzekeren, nodigen wij u uit om contact met hen op te nemen. Onze adviseurs nemen uw verzoek in behandeling.Mee te delen gegevens aan de klantendienst om dit gericht te kunnen onderzoeken het nummer van de aangetekende zending en uw adres.U kunt hen telefonisch bereiken op 02 201 23 45 of via ons contactformulier: www.bpost.be/nl/faqs.Met vriendelijke groeten,PhilippebpostAnspachlaan 1 bus 11000 Brussel[THREAD ID:1-KV9293C]

J. V.

Naar: bpost

15/11/2022

Correctie, er werd wel degelijk een dossier opgemaakt ten kantore van de post te Leopoldsburg op 14/11/2022. Mogelijks is dit nog niet in uw administratie opgenomen.MVG Vanpol J.

bpost

Naar: J. V.

15/11/2022

Geachte heer Vanpol,Er werd hierover op uw naam geen enkele klacht geregistreerd in het klachtenbestand van bpost.Zonder de gevraagde gegevens kan er geen actie ondernomen worden.Ik nodig u alsnog uit deze via de voorgestelde weg (telefonisch of via de website) over te maken.Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert----------- Origineel bericht --------------- CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not clicklinks or open attachments unless you can confirm the sender and know the content is safe. Use your Outlook Hoxhunt button to report undesired mail. Thank you.___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code: [THREAD ID:1-KVD94HL]

J. V.

Naar: bpost

15/11/2022

Dat kan best dat er geen klacht onder mijn naam werd geregistreerd daar het aangetekend schrijven, na mijn aanmelding aan het loket, bleek gericht te zijn aan Sarrazijn Monique, mijn partner, wonend op het zelfde adres, als bestemmeling, waarschijnlijk werd de klacht dan ook onder haar naam geregistreerd. Dit was echter makkelijk te achterhalen door de gegevens van de aangetekende zending na te gaan, een kopie van het meldingsbericht lag/ligt bij als aanhang in het eerste schrijven.MVG Vanpol J.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform