Op 9/5/2018 aangetekend zenden opgehaald met de melding dat er een nulstelling van het geldreserve Optiline dient te gebeuren.Ik woon sinds bijna 7 jaar niet meer op het adres waarheen de communicatie van Alpha Credit wordt verzonden.Omdat de nieuwe eigenaar van mijn vroeger appartement, iemand is die ik ken, per toeval de aangetekende zending in mijn bezit gekregen.Het contract Optline werd destijds aangegaan via BNP Paribas kantoor. BNP is in het bezit van mijn huidig adres, stuurt zelfs de VISA waaraan de Optline gekoppeld is naar mijn juist adres.Bellen naar de dienst Optline levert geen resultaat -> 20 minuten wachtmuziek dat alle medewerkers in gesprek zijn en dan plots verbroken verbinding.Poging per mail om uitleg te verkrijgen.Dat lukt wel, krijg een uitleg met vooral veel verwijzing naar de kleine letters dat het mijn plicht is mijn adreswijziging te melden en dat ik vooral moet betalen.Ik krijg een overzicht vd bedragen vd uitgaven sinds 2006, echter zonder details.Ik vraag per mail de details op bij de dienst Optiline -> geen reactie.Ik vraag per mail de details op bij BNP Paribas, deze verwijzen me door naar www.mijnkaart.beIk vraag de uitgavenstaten op via www.mijnkaart.be en krijg 2 dagen later per mail de melding dat dit niet mogelijk is.Ik neem telefonisch contact met het contactcenter van www.mijnkaart.be, waar mij gemeld wordt dat zij deze niet kunnen bezorgen, dat dit via BNP zelf moet lopen....Ik weet niet meer wie ik nog moet contacteren om de details vd uitgaven te krijgen.Ik heb geen problemen om de zaken te betalen die ik verschuldigd ben maar ik weet ook niet meer welke uitgaven ik in augustus 2016 deed....Heb ik dan geen recht om de uitgaven die aanleiding gaven tot het bedrag dat dient aangezuiverd te worden, in te kijken??Alpha Credit meldt bijkomend dat zelfs na aanzuiveren van het saldo, de negatieve melding aan de Nationale Bank nog 12 maanden zichtbaar blijft.Ik ben nooit nalatig geweest met mijn betalingen.Betaal sinds het begin van de dienst Optiline alle maandelijkse bedragen mooi terug (loopt per domiciliëring).Het geeft een zeer naar gevoel nu plots bij de lijst van wanbetalers bij de Nationale Bank te horen....