BesteIk wil het abonnement van mijn overleden moeder stopzetten. Maar jullie website is allesbehalve klant- en gebruiksvriendelijk.Het gaat over het nummer 0475/767284 klantnummer 613159867, het staat op de naam van D'Haese Agnes, ze is overleden op 11 oktober 2021. Blijkbaar moest er nog een factuur betaald worden, ze deed haar betalingen via domiciliëring, maar door haar overlijden zijn de rekeningen geblokkeerd. Ik heb de factuur nu afgedrukt en zal die ter betaling aan de bank overmaken.Ik wil ook mijn ongenoegen uiten, jullie website biedt een dienst aan om de voicemail van de overledene via mail te ontvangen. Je moet een procedure volgen en optie 4 drukken die bestaat niet eens. Dan bel je naar jullie diensten en verwijzen ze ons naar de proximuswinkel, Daar horen ze het in Keulen donderen, weer worden we naar de klantendienst verwezen, we bellen vanuit Proximus Ninove naar de klantendienst en worden zo maar vijf keer doorverbonden om weer bij de eerste uit te komen. Niemand van die vijf personeelsleden konden ons helpen en ook niet degene in de winkel in Ninove. Voor zo'n groot bedrijf als Proximus kan dit toch wel tellen, wat moet ik hieruit besluiten, slecht opgeleide personeelsleden, niet voldoende competenties....Ik vraag me af wat oudere klanten moeten beginnen om hun probleem opgelost te krijgen. Een website die je van de ene kant naar de andere kant stuurt en personeelsleden die je niet kunnen helpen. In mijn geval je moet eens proberen om een abonnement van een overleden naaste op te zeggen, dit is een echte uitdaging.Met vriendelijke groetKaty De Vulder