Terug

Mega hoge energiefactuur

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Luminus

04/08/2023

BesteWe ontvingen de eindafrekening van oa onze gasfactuur van Luminus. Niet normaal hoog bedrag! Vast contract vanaf okt 2021 voor 1 jaar vast - daarna stilzwijgend verlengd maar wij zijn nooit op de hoogte gebracht van het tarief dat ze zouden hanteren (zij beweren van wel)We hebben een ganse winter bij 19 gr in onze woonkamer gezeten (omdat we wisten dat de energieprijs hoog was en we verwarmen op gas) - Doch ondanks de halvering van ons verbruik (50000kw in 2021 naar 27430 in 2022/2023) hebben we een gasfactuur van 8764 euro!Woekerwinsten zijn ontegensprekelijk genomen!! Luminus stelt ons een afbetalingsplan voor wat ons tot voorjaar 2025 eer we de factuur van dit jaar zouden afgelost hebben.... 400 euro per maand... schandalig maar ik heb dit voorlopig aanvaard.Wij wensen dus tegen deze afrekening in te gaan maar weten niet hoe.Dank alvastmvg

Berichten (2)

Luminus

Naar: C. V.

05/09/2023

Beste mevrouw Van HeckeNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 05/09/2023.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: C. V.

05/09/2023

Beste mevrouw Van HeckeNaar aanleiding van uw klacht die wij ontvingen via de website van Test-Aankoop analyseerde Luminus uw dossier en bezorgden wij u een gedetailleerd antwoord via e-mail op 05/09/2023.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/. Wij helpen u graag verder.Vriendelijke groetenLuminusPS Deze e-mail kan u niet beantwoorden. This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform