- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------Experts_Leuven, 6 nov 2023 10:01 CETBeste meneer Willems,Ik stuur je deze reactie op je klacht via Test-Aankoop.Helaas merk ik op dat er wat fout gelopen is in de registratie van de beeindiging van je contract van elektriciteit, zo staat je contract van elektriciteit intern nog steeds actief bij ons, daar dit leveringspunt volgens het programma dat gebruikt wordt tussen netbeheerder en leverancier niet meer bij ons zou zitten lijkt dit dus niet correct te zijn.Om dit probleem op te lossen werd er reeds een aanvraag voor u ingediend bij onze achterliggende dienst, ik heb meteen gevraagd dit te willen behandelen en onze achterliggende dienst gaf aan dat deze foutieve registratie te maken heeft met diverse foutmeldingen die we ontvingen bij de stopzetting van je contract bij ons.Dit wordt uiteraard nog verder opgevolgd door hen en hier wordt zeker nog het nodige voor gedaan om de status in ons systeem correct te zetten met terugwerkende kracht.Ik heb er ook voor gezorgd dat je verder geen voorschotten meer zal ontvangen van ons.Ook je laatste voorschotfactuur 1232150605 heb ik laten annuleren en hiervan zal je dus nog een creditnota ontvangen, de facturen 1231913583 and 1232073522 werden je al reeds tegengeboekt.Ook heb ik een aanvraag ingediend bij onze achterliggende dienst om de 2 betaalde facturen te crediteren en je te laten terugbetalen.Hiermee zou het financiele aspect van het verder lopen van je contract alvast moeten verholpen zijn en zal je ook voortaan geen voorschotten meer ontvangen van ons, onze achterliggende dienst doet verder het nodige om de status intern correct te registreren.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[V6VY0P-N5NG4]Test-Aankoop.Helaas merk ik op dat er wat fout gelopen is in de registratie van de beeindiging van je contract van elektriciteit, zo staat je contract van elektriciteit intern nog steeds actief bij ons, daar dit leveringspunt volgens het programma dat gebruikt wordt tussen netbeheerder en leverancier niet meer bij ons zou zitten lijkt dit dus niet correct te zijn.Om dit probleem op te lossen werd er reeds een aanvraag voor u ingediend bij onze achterliggende dienst, ik heb meteen gevraagd dit te willen behandelen en onze achterliggende dienst gaf aan dat deze foutieve registratie te maken heeft met diverse foutmeldingen die we ontvingen bij de stopzetting van je contract bij ons.Dit wordt uiteraard nog verder opgevolgd door hen en hier wordt zeker nog het nodige voor gedaan om de status in ons systeem correct te zetten met terugwerkende kracht.Ik heb er ook voor gezorgd dat je verder geen voorschotten meer zal ontvangen van ons.Ook je laatste voorschotfactuur 1232150605 heb ik laten annuleren en hiervan zal je dus nog een creditnota ontvangen, de facturen 1231913583 and 1232073522 werden je al reeds tegengeboekt.Ook heb ik een aanvraag ingediend bij onze achterliggende dienst om de 2 betaalde facturen te crediteren en je te laten terugbetalen.Hiermee zou het financiele aspect van het verder lopen van je contract alvast moeten verholpen zijn en zal je ook voortaan geen voorschotten meer ontvangen van ons, onze achterliggende dienst doet verder het nodige om de status intern correct te registreren.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,NickyKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[V6VY0P-N5NG4]