Terug

Mega betaalt niet voor GSC's

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

B. V.

Naar: Mega

27/09/2025

Brugel schreef op 18 augustus 2025 elf (11) en op 12 september 2025 drie (3) groene stroomcertificaten over van mijn GSC rekening nr. 34C007270Q op de rekening nr. 34C003114[ van Mega , die ik aan haar verkocht voor 71€/stuk en mij daarvoor telkens betaling van 781€ resp. 231€ beloofde. Mega bevestigde deze twee transacties onder nr. GC00093516 voor de eerste transfer van 11 GSC's en onder nr. GC00093955 voor de tweede transfer van 3 GSC's en beloofde betaling binnen de tien dagen. Mega ging echter nog steeds niet over tot betaling en haar klantendienst reageert ontwijkend en verschuilt zich achter een “achterliggende dienst” die echter niet reageert. Mega dient mij onmiddellijk 994€ te betalen voor deze 14 GSC's zoals ze zich daartoe verbonden heeft via haar mails.

Berichten (1)

Mega

Naar: B. V.

30/09/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer Vandermeulen, We hebben uw klacht via Test-aankoop met referentienummer '' in goede orde ontvangen en sturen u onderstaande reactie. Wat betreft de verkoop van uw groenestroomcertificaten onder het nummer 'GC00093516' werd er een aanvraag ingediend bij onze achterliggende dient dit verder te onderzoeken en te bekijken waar het probleem zich precies stelt, onze achterliggende dienst stelt hier uiteraard alles verder in het werk dit zo spoedig als mogelijk op te lossen en recht te zetten. Ook voor bestelling met nummer 'GC00093955' heb ik dit doorgegeven aan onze achterliggende dienst, evenals heb ik de urgentie van de aanvraag bij onze achterliggende dienst benadrukt. We wachten de verwerking van de ingediende aanvraag verder af en houden u uiteraard op de hoogte. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Nicky Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [194907-6WWYP]

Bemiddeling door Testaankoop 06 oktober 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform