Terug

Meervoudig Uitstel van levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. Q.

Naar: MIELE

10/12/2020

Beste, Wij bestelden half oktober een nieuw MIELE vaatwasmachine. Levering zou plaatsvinden rond 5/12. We kregen inderdaad bevestiging dat ze op 3/12 zouden leveren. Daags voordien werd gebeld met de melding dat transporteur vertraging heeft en men pas op 10/12 tussen 8 en 15 u kon leveren. Vandaag 10/12 belt men ons om 9.30u dat machine niet in stock is !!!! en dat men zal trachten te leveren op 17/12. Wij hebben deze machine al wel betaald en kunnen aldus niet anders dan de leveringsgrillen van de leverancier ondergaan. Kunnen wij ten minste een financiële tegemoetkoming ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform