Terug

Meermaals een afspraak zonder vervolg

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. M.

Naar: Mobile Vikings

10/08/2022

Beste, Al sinds eind juni probeer ik een internet abonnement af te sluiten voor mijn nieuwe woonplaats. Via de site lukte het niet wegens een technisch probleem bij de check availability stap. Ik kreeg de melding om de customer care te contacteren. En op 30 juni maakte ik een eerste melding bij customer care. op 9 juli werd me gemeld via mobile vikings twitter account dat het in orde zou moeten zijn. Ik probeerde en geraakte deze keer voorbij de check availability stap maar een afspraak maken lukte niet. Ik melde dit en werd geinformeerd dat dit normaal is en dat er soms intern nog paar zaken moeten nagekeken worden. Ik ging een mail krijgen na het weekend voor een afspraak te maken.op 13 juli kreeg ik een mail dat ik een afspraak moet maken of mijn bestelling zal geannuleerd worden... Ik wachtte nog 2 dagen in de hoop dat ik ging gecontacteerd worden voor een afspraak te maken. Helaas niks. Op 15 juli melde ik dit dan met een screenshot van de mail erbij en krijg ik het antwoord dat dit wil zeggen dat ik een afspraak kan maken. Niet dus er was niks veranderd op de bestel pagina van mijn aanvraag. Ik gaf alles door aan de hand van screenshots en kreeg het antwoord dat ze dit laten nakijken door technische dienst.op 19 juli kreeg ik een mail van de customer care dat ik een afspraak heb op 26/07. 26/07 neem ik een dag verlof van mijn werk aangezien ik aanwezig moest zijn op het bedrijf anders en een specifiek tijdstip kon mij niet meegedeeld worden. Helaast de gehele dag niemand gezien.Ik meld dit aan de customer care en krijg als antwoord dat ze geen afspraak zien op 26/07 maar wel een afspraak ingepland zien op 08/08. Er werd mij gevraagd of 08/08 past voor mij en geef door dat het past. de afspraak word bevestigd en ik neem terug een dag verlof van het werk.08/08 weer het zelfste ik ben de gehele dag thuis en niemand langs gekomen. Ik maak melding aan customer care en krijg dood leuk het antwoord dat mijn afspraak verzet is naar 02/09... bijna een maand later. Ik vraag om dit vroeger te plannen en dit ging bekeken worden. Geen antwoord meer gekregen.Nu heb ik en mijn vriendin allebei een GSM abonnement bij mobile vikings van 50GB voor 29 euro per maand samen normaal 58 euro. Aangezien we nog geen internet hebben via de normale weg. Gebruiken we de mobile hotspot functie van onze gsm om internet te hebben op computers. Ik werk gedeeltelijk van thuis en mijn vriendin werkt voltijds van thuis uit. We hebben dus beide nood aan internet. Gelukkig heeft mobile vikings de functie om het abonnement vervroegd te hernieuwen om de hoeveelheid data te resetten. Dit is dus wat we sinds 1 juli aan het doen zijn. Ondertussen heb ik al meer dan 100 euro extra uitgegeven om onze abonnement te hernieuwen wanneer nodig. En dit zal eerder naar de 200 euro gaan als we nog moeten wachten tot 02/09.Ik heb ondertussen meer dan genoeg geduld getoont en verwacht een inspanning van mobile vikings uit. Nog een maand wachten om dan misschien weer niemand te zien op de afgesproken dag en weer een dag verlof te verspillen is geen optie. Ik verwacht een vroegere afspraak met garantie dat de afspraak word nageleefd. Een compensatie voor de extra kosten zou mooi zijn maar op dit punt wil ik vooral de zaak afgehandeld zien. Het is niet normaal dat het meer dan 1,5 maand duurt om gewoon een technieker langs te laten komen voor een modem op te hangen en de kabel er in te steken. Mvg,Matthias

Berichten (2)

Mobile Vikings

Naar: M. M.

10/08/2022

Hi Klachtenbox,Bedankt voor je bericht. We hebben je vraag goed ontvangen en gaan ermee aan de slag. Omdat het een stuk drukker is dan normaal, kan het wel wat langer duren. Sorry daarvoor! Een tip: kijk eens in de Help and Support van onze website, daar staat mogelijk ook een antwoord op je vraag. Bedankt voor je begrip!Viking-groeten,De Mobile Vikings crew--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mobile Vikings.[8DD43M-MXYWM]

Mobile Vikings

Naar: M. M.

19/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform