Terug

Meermaals aanrekening van dienst die niet besteld is

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. S.

Naar: Proximus

13/08/2023

Beste, ik heb al vaker contact opgenomen met de klantendienst over dit probleem. Op onze facturen word er steeds Disney+ geactiveerd en aangerekend. Wij hebben al meermaals aangegeven dat wij hier geen account op hebben en dit ook niet bestellen. Toch staat dit weeral aangerekend op onze factuur. Het is schandalig dat wij hiervoor moeten betalen en geen gebruik van maken. Ik begrijp ook niet waarom dit steeds opnieuw geactiveerd wordt zonder dit aan te vragen. Ik heb het deze keer zelf via Myproximus kunnen afzetten. Ik hoop dat dit nu ook niet meer op onze factuur verschijnt. Hopelijk kijken jullie dit eens na en word een een compensatie gegeven, zoals een korting voor de volgende maandfacturen. Als u kijkt naar onze vorige facturen, kan u zien dat dit niet de eerste keer is dat ons Disney+ word aangerekend. Alvast bedankt om het te bekijken. Met vriendelijke groetenSchotte Thalicia


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform