Terug

meerdere vluchten cancellen tijdens onze reis

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. W.

Naar: LUFTHANSA

19/02/2024

Beste,Vlucht van Brussel naar Frankfurt op 03/10/2023 (LH1019) werd tijdens het inladen van de auto om naar de luchthaven te gaan plots gecanceld (zonder verdere info)Bij aankomst in Zaventem nieuw bericht met de melding: nieuwe vlucht ? 05/10/20223 via Kinshasa (SA059).Daar we op 4/10 ook een binnenlandse vlucht moesten nemen (Airlink: Johanneburg – Nelspruit 4Z841 om 11:05) was dit niet meteen een ideale oplossing.We begaven ons naar de desk van Brussels Airlines (werd ons zo door vriendelijke mensen gezegd ??).Deze lieve dame heeft diep zitten graven in haar PC en na een kwartiertje een (voor ons toch) perfecte oplossing gevonden:Brussel – Johannesburg, via Zurich (LX789 en LX282)Aankomst in Johannesburg was erg nipt, maar nog net de binnenlandse vlucht kunnen nemen.Plots op 4/10 om 13:32 deze mail:Dear guest,We noticed you did not take your flight (booking reference: LQEU5G). As a consequence, your onward/return flights with Lufthansa Group airlines have been cancelled. For rebooking or more information, please contact your travel agent or Brussels Airlines at +32 2 723 23 62.Kind regards,Brussels AirlinesHier vielen we helemaal van achterover!Wij hebben deze vlucht niet gecanceld, maar Lufthansa zelf!Reactie op deze mail bleef uit.We hebben via Voyage privé dan een poging ondernomen om dit te laten rechtzetten en dit was hun reactie: Geachte heer Wolfs, Hartelijk dank voor het contacteren van Voyage Privé met betrekking tot u geannuleerde terugvluchten door Lufthansa voor reservering: 100095101VPBE. Wij hebben contact opgenomen met Lufthansa en uw terugvluchten hebben zijn hierbij weer bevestigd. Het was een technisch probleem in hun systeem.Dus volgens ons, een hoop onnodige stress geven aan mensen die “in the middel of nowhere” amper internet hebben.Tijdens de terugvlucht van Johannesburg naar Frankfurt hebben we tijdens die vlucht (blijkbaar, want die ontvangen we niet tijdens de vlucht!!) een melding gekregen dat de vlucht van Frankfurt naar Brussel ‘alweer zonder enige reden’ geannuleerd was.Dit hebben we moeten vaststellen toen we een poging ondernamen met onze boardingpass verder te gaan in de luchthaven.Daar werden we van het kastje naar de muur gestuurd (na een lange nachtvlucht!) om dan die vlucht te herboeken op een later tijdstip:Oorspronkelijk:LH1004 om 6:40 (dus al bij al slechts een uur later, maar met veel geloop en zonder enige info in de luchthaven van Frankfurt zelf)Flight / date: LH1006 / 13.10.2023Depart Frankfurt/Main: 07:40 hoursDus qua klantvriendelijkheid kan dit tellen.Ik vermoed dat men wel weet dat men geen mail kan nakijken tijdens de vlucht (tenzij men mij tijdens de vlucht komt melden dat ik owv belangrijke zaken plots gratis over hun Wifi kan/mag beschikken.Via luchthaven Zaventem pogingen ondernomen om dit aan te kaarten (hebben hun best gedaan, mails als bewijs, maar botsen op zelfde muur als wij bij Lufthansa). Al is het al maar gewoon een 'sorry' en een reactie op de mails zou ik al blij geweest zijn...mvgRené Wolfs

Berichten (1)

R. W.

Naar: LUFTHANSA

11/03/2024

Geachte,Reeds vele maanden trachten we gehoor te krijgen bij jullie. Maar telkens botsen we op een muur. Ik heb al via Brussels airlines, Testaankoop, rechtstreeks bij jullie enz deze klacht gemeld.Kan hieraan EINDELIJK enige reactie aan gekoppeld worden aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform