Terug

Meerdere onrechtmatige domicilieringen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: Celside Insurance

26/04/2023

Op 6/4 krijg ik een mail van sfam ivm het Buy Back Advance-aanbod.Sinds 2016 betaal ik maandelijks 3.90 euro voor de verzekering van mijn gsm.Ondanks het feit dat er een periode van reactie van 30 dagen voorzien is werd ik reeds 2x gedebiteerd voor 69,99 euro op 19/4 en 24/4 en éénmaal voor 15,99 euro op 25/04 (maar met opeens een andere vermelding maar wel met betrekking tot hetzelfde contract).Ik heb hiervoor gebeld op het door jullie aangegeven nummer 02/6208624 waarbij geen antwoord in het nederlands en in het frans ging er iemand terugbellen, ik wacht hier nog steeds op.Gelieve dit geld terug te storten, de domiciliering is intussen geblokkeerd, er wordt ook nog een mail gestuurd naar de dienst voor klachten en jullie krijgen ook nog een aangetekend schrijven om dit contract stop te zetten.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: M. D.

02/05/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform