Terug

Meerdere keren geen internet en tv

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Proximus

14/12/2023

Beste, nu zijn we al een tijdje bij proximus. We betalen voor ons flexpack ondertussen 140 euro voor internet, tv en telecom. Nu recent hebben we problemen met ons internet en tv. We hebben meermaals de klantenservice gecontacteerd en deze hield ons meer dan 2,5 bezig met de modem aan en af te zetten met als eerste excuus dat het probleem bij ons lag. Na dat de problemen tijdelijk waren open gelost hadden we de volgende dag weer dezelfde problemen. Alweer contacteren we da klantenservice. Hierbij volgenden we dezelfde stappen maar op aandringen lieten we een technieker langskomen. Deze verving de modem en tv box en daar mochten we nog eens 85 euro voor betalen zonder waarschuwing ( een niet welgekomen verrassing) hierna bleven de problemen aanslepen ondertussen ben ik op dit eigenste moment alweer met de klantendienst aan het praten en ik moet wel zeggen vriendelijk zijn ze niet. Het duurt en het duurt ik ben nu al 2 uur bezig met mijn probleem te verklaren en het enigste waar ze mee komen is zet uw laptop eens aan en uit. De emmer is vol zolang er geen oplossing is betaal ik de factuur niet en schakel ik over naar de concurrent.

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. D.

16/12/2023

Geachte heer,mevrouwHierbij bevestig ik dat ik de klacht van de heer/ mevrouw Bettens Noa in behandeling heb genomen. Wij zullen de klant zo snel mogelijk op de hoogte brengen van de opvolging van de klacht.Met vriendelijke groeten,Het Proximus TeamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-14-17.09.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004163928]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004163928]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. D.

16/12/2023

Geachte heer,mevrouwOndertussen werd de heer,mevrouw Bettens Noa telefonisch verder geholpen door onze teams.MvgHet Proximus teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-14-17.09.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004163996]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004163996]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. D.

16/01/2024

Dag mevrouw,Dag mijnheer, Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via mail.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,naamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-12-14-17.09.42.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005015323] Ref. [THREAD_ID:1921005015323]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform