In onze nieuwe woning heb ik een kabelaansluiting aangevraagd .Daarvoor zijn ze de eerste keer langsgekomen eind december. factuur gekregen begin Januari en 8 januari betaald. De aansluiting was niet correct gebeurd en daarvoor zijn ze al enkele keren teruggekeerd. Daarom opnieuw factuur gekregen op 27/01 en 01/04. Deze niet betaald en gevraagd of ze deze konden seponeren omdat het voor dezelfde actie ging, waarvoor de onderaannemer zelf verantwoordelijk was voor het niet correct aansluiten (Zelfs tot op vandaag nog altijd niet correct aangesloten, 4 juni keren ze nogmaals terug dus voor de 4e of 5e keer intussen). Intussen een aanmaning gekregen van een incasso wegens het niet betalen. Telenet is het nog altijd aan het onderzoeken maar termijn van incasso is intussen verstreken, dus vrees ik verdere stappen van telenet terwijl we er zelf niet kunnen aan doen. Intussen al een 4 maand aan het sturen/bellen met Telenet zonder gevolg.