Terug

Meerdere facturen voor dezelfde actie (kabelaansluiting)

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. S.

Naar: Telenet

29/05/2024

In onze nieuwe woning heb ik een kabelaansluiting aangevraagd .Daarvoor zijn ze de eerste keer langsgekomen eind december. factuur gekregen begin Januari en 8 januari betaald. De aansluiting was niet correct gebeurd en daarvoor zijn ze al enkele keren teruggekeerd. Daarom opnieuw factuur gekregen op 27/01 en 01/04. Deze niet betaald en gevraagd of ze deze konden seponeren omdat het voor dezelfde actie ging, waarvoor de onderaannemer zelf verantwoordelijk was voor het niet correct aansluiten (Zelfs tot op vandaag nog altijd niet correct aangesloten, 4 juni keren ze nogmaals terug dus voor de 4e of 5e keer intussen). Intussen een aanmaning gekregen van een incasso wegens het niet betalen. Telenet is het nog altijd aan het onderzoeken maar termijn van incasso is intussen verstreken, dus vrees ik verdere stappen van telenet terwijl we er zelf niet kunnen aan doen. Intussen al een 4 maand aan het sturen/bellen met Telenet zonder gevolg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform