Beste, ik bestelde een toilet set via het Blue platform. Daarop werd duidelijk een datum aanvaard van levering maar in realiteit kwam er niets aan op de werf en werd ik ook niet op de hoogte gebracht.De werf liep op zijn einde en ik had nog steeds geen antwoord, niet tegenstaande mijn berichten. Daarop stuurde ik een duidelijke klachtenmail naar een delivery adres en naar het info adres. Ik stelde heel duidelijk het probleem en vroeg uitdrukkelijk om de goederen ASAP na te sturen op het facturatieadres ipv het werf adres.Ik mocht de dag erna volgende bericht ontvangen:Hoi, Levering ingepland op 18.03Getekend, Petra.Zeer summier, geen details en rara, vandaag, 18 maart, 10 dagen te laat, stond de leverancier in Mechelen op het werf adres. Niemand aanwezig en ik heb nog geen toilet.Nu ben ik benieuwd of de Fransman begrepen heeft dat hij er morgen 19 maart terrecht kan...Niet beleefd, slechte en onduidelijke communicatie en geen service. Ik ben benieuwd hoe dit af zal lopen...