Beste, We hebben een abonnement lopend bij TELENETWe hebben een abonnement met 2 gms, televisie, extra sport en films. We betalen elke maand € 179,94. (alleen voor dit adres, want we hebben nog een abonnement aan de zee: €112)) Een maand geleden, heb ik met jullie diensten contact gehad omdat we slecht internet hadden en geen Playsport meer. Na een dik half uur kreeg ik tenslotte een medewerker aan de lijn. Alle testen uitgevoerd die me gevraagd werden en ik moest een nieuwe DIGICORDER gaan halen. Ik ga naar Mechelen centrum, waar ik ondergronds moet parkeren (5€) en naar de Bruul om me naar de Telenet winkel te begeven. Een uur verloren, en ik kreeg geen nieuwe DIGICORDER maar wel PODS. IK kom thuis, installeer alle PODS maar tevergeefs, geen verbetering. Ik bel opnieuw Telenet op. Na +/- 30 minuten, krijg ik een medewerker aan de lijn. Opnieuw alle testen weeral moeten uitvoeren en het verdict was dat er een technieker ging langskomen. Een halve dag verlof genomen want de technieker kwam tijdens een werkdag. De technieker kon er niet aan uit en heeft uiteindelijk zijn chef gebeld. Het verdict was dat ik TV BOXEN moest gaan halen. Ik ga opnieuw naar Mechelen, ondergrondse parking (5€), meer dan een uur verloren bij de Telenet-winkel, want ik ben natuurlijk niet de enige klant. Ik kreeg 3 TVBOXEN mee, en mijn splinternieuwe DIGICORDER moest ik in de winkel achterlaten. Thuis aangekomen sluit ik de eerste TVBOX aan en er komt een foutmelding op de televisie. Sorry, er ging iets mis CS1011. Het lijkt er op dat je geen abonnement hebt. Contacteer de klantendienstGelukkig hadden ze me bij de Telenet-winkel een rechtstreeks nummer van de technische dienst gegeven. Ik heb maar 5 minuten moeten wachten voor ik een medewerker aan de lijn kreeg. Dit was al een hele opluchting. De winkel had al een “spoed klacht” ingediend en de medewerker vertelde me dat ik tot 18 april (8 dagen) moest wachten, dat Telenet ermee bezig was, maar het is precies een complex probleem. We zijn nu de 24ste en we hebben nog steeds GEEN televisie!!!!! Als ik naar de technische dienst bel, vragen ze me om geduld te hebben. Dank alvast voor jullie hulp,