Beste, Sinds 29 July 2023 hebben wij geen Mobiel Internet meer. Wij hebben WIGO 35 of 35 GB mobiel Internet verdeeld onder 4 personen, en volgens de App van Telenet hebben wij als Familie 27 GB gebruikt of nog 8 GB over. Maar de app zegt dat we alles opgebruikt hebben en dus geen Mobiel Internet hebben. We hebben al meermaals contact gehad, via Telefoon, whatsapp,…. Er is een dossier open, …. Maar geen uitleg oplossing Het enige wat we krijgen als antwoordt, is dat de achterliggende dienst hiermee bezig is en we geduld moeten hebben. Ik wil wel geduld hebben maar al meer dan 10 dagen ? Ondertussen is de factuur onlangs omhoog gegaan. Betalen we voor een dienst = mobile internet maar hebben geen mobiel Internet. Wat nu? Hoe moet het verder? Is men aan het wachten dat binnen 2 dagen ons abonnement terug op 0 komt te staan? En het probleem zich dan automatisch oplost ? Gaat dit volgende maand terug voorkomen als men 27 GB gebruikt heeft en niet 35GB? Wat doet telenet hier aan te opzichte van ons? Compensatie van 10 dagen op ons abonnement ? Als jaren klant van Telenet, voel ik me niet ondersteund, laat men me vallen, ….. Dient ik naar een andere oplossing te zoeken =Provider. Of komt Telenet toch nog snel met een deftige oplossing, feedback. Mvgr