Terug

MediaMarkt wil mijn camera onder garantie niet aannemen voor herstel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: MediaMarkt

29/06/2022

Ik heb in september 2021 een camera van Sony gekocht in een MediaMarkt in Spanje. Ik heb er toen ook een extra verzekering bijgenomen waardoor mijn camera 5 jaar garantie heeft in plaats van 2. Dit allemaal nadat ik gevraagd had of de garantie en de verzekering in alle MediaMarkten geldig is. Dit werd mij uitgebreid bevestigd. Nu ben ik vorige week naar de MediaMarkt in Gent geweest en zij wisten mij doodleuk te vertellen dat de extra verzekering hier blijkbaar niet geldig is en dat ik mijn camera zelf moet opsturen naar een externe hersteldienst. (Zonder dat ik weet welke dienst dit is, moet ik hiervoor zelf betalen enz.). Ik heb hierna contact opgenomen met MediaMarkt via de klantendienst en zij vertellen mij dat ik zelf rechtstreeks contact moet opnemen met Sony. Voor zover ik weet staat een winkel nog steeds zelf garant voor de producten die er verkocht worden. Ik vraag om hulp en ik word letterlijk weggestuurd.

Berichten (7)

MediaMarkt

Naar: M. G.

30/06/2022

Beste Mevrouw Gijsels,Kunt u ons een kopie van het aankoopbewijs en verzekeringscontract per mail doorsturen, een korte beschrijving van het defect en ook de naam van de MM winkel waar u het toestel ter herstelling heeft aangeboden.Na ontvangst zullen wij u dossier intern nakijken.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

M. G.

Naar: MediaMarkt

30/06/2022

Dag NathalieVanaf het moment dat ik de camera gekocht heb, staat er steevast een zwarte vlek op mijn foto's met een lichte achtergrond (zie bijlage). Ik ben onlangs naar de MM in Gent geweest en zij zeiden mij dat er het apparaat niet kunnen aannemen en dat ik het zelf moet opsturen naar een externe hersteldienst (Moet ik hier zelf voor betalen? Welke afspraken hebben jullie met die dienst?). Gisteren heb ik contact opgenomen met jullie klantendienst via FB en daar wisten ze mij doodleuk te vertellen dat ik zelf rechtstreeks contact moet opnemen met Sony. Ik vind het uitermate gek en ongepast dat ik een apparaat bij jullie koop en dat jullie het daarna niet willen aannemen ter herstelling terwijl het nog laaang onder garantie valt. Ik heb alle gevraagde documenten toegevoegd als bijlages. Ik hoop dat jullie dit probleem serieus aanpakken want het is heel triest dat ik een aankoop van 500 euro doe en daarna van het kastje naar de muur wordt gestuurd zodra ik een probleem heb.

MediaMarkt

Naar: M. G.

30/06/2022

Beste Marie,Wij hebben geen winkel in Gent bedoel je Zwijnaarde ?MvgNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

M. G.

Naar: MediaMarkt

30/06/2022

Dag NathalieInderdaad, die bedoel ik (Oudenaardse Steenweg 76/86).

MediaMarkt

Naar: M. G.

30/06/2022

Beste,Wij hebben een feedback gevraagd en wij zullen bij u terugkomen zodra wij meer nieuws hebben.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

MediaMarkt

Naar: M. G.

30/06/2022

Beste Marie,Kan je ons een mailadres en/of telefoonnummer doorsturen zodat de verantwoordelijke van de winkel je kan contacteren.Dit mag ook via de klantendienst contact@mediamarkt.be ter attentie van Nathalie.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

M. G.

Naar: MediaMarkt

01/07/2022

Dag NathalieMijn e-mailadres is mariegijsels@hotmail.com en mijn telefoonnummer is 0489 41 43 99. GroetenMarie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform