Terug

Mediamarkt weigert vlotte/correcte garantieafhandeling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: MediaMarkt

10/12/2022

In Juni 2021 kocht ik een nogal duur siliconen hoesje voor een Iphone 12 pro max bij Mediamarkt. Nu een jaar later blijkt dit hoesje, ondanks van Apple zelf, ondermaats qua kwaliteit. De silicone laat gewoon los en het “geraamte” van het hoesje komt bloot te liggen. Ik maak hier melding van via de online shop, met duidelijke foto’s bij (Incident: 221203-006909). Ze sturen me daar wandelen en ik moet naar een fysieke winkel voor een oplossing. Ik ga naar een fysieke winkel en …. Service 0. Want ipv op te lossen stuurt Mediamarkt het op en zegt de bediende er al bij dat het niks zal zijn … Mediamarkt staat niet boven de wettelijke garantie van 2jaar. Eerst van kastje naar de muur en dan wandelen gestuurd worden. Service Mediamarkt is echt minder dan 0!

Berichten (40)

MediaMarkt

Naar: L. B.

12/12/2022

Beste,Kan jij ons laten weten in welke winkel u zich begeven heeft en ons foto's van uw hoesje sturen.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

L. B.

Naar: MediaMarkt

12/12/2022

Beste,Jammer genoeg in we winkel van Kortrijk langs gegaan. Dienst na verkoop is daar niet echt ok heb ik de indruk. Foto’s in bijlage: silicone laat dus gewoon los. Heb in kortrijk ook m’n iphone getoond: daar is na 2j nog geen krasje op. Is dus goed behandeld, idem met het hoesje. En via internet kan je sowieso heel wat identieke “silicone laat los” klachten vinden van de apple hoesjes.

L. B.

Naar: MediaMarkt

12/12/2022

Opdrachtnummer SK53974949

MediaMarkt

Naar: L. B.

13/12/2022

Beste,Voor het ogenblik kan de winkel niet ingaan op uw vraag, de cover is immers op 09/12/2022 naar het erkend herstelcentrum verstuurd. De beslissing ligt hier bij het merk en niet ons.Wij moeten eerst op het verslag van het reparatiecentrum wachten.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

L. B.

Naar: MediaMarkt

13/12/2022

Da’s nu net het probleem: de winkel zei me al vooraf dat het niks zal worden en garantie geweigerd zal worden… Dit kon zo makkelijk en vlot opgelost zijn. Had MM klantvriendelijk geweest. Kan nog altijd. Met terugbetaling via waardebon.

MediaMarkt

Naar: L. B.

14/12/2022

Beste,Wij nemen hierin de beslissing niet, de cover is van Apple en Apple neemt via de erkende reparatiecenrum de beslissing van een terugbetaling, vervanging of dat de schade wel of niet gedekt wordt door garantie.Pas na ontvangst van het verslag zal de beslissing genomen worden.Met vriendelijke groeten.NathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

L. B.

Naar: MediaMarkt

21/12/2022

Beste,Ik viel net van m’n stoel bij een mail die ik van jullie kreeg… Blijkbaar is een loopje nemen met de Europese garantie regelgeving een sport. Want ik krijg een voorstel om net geen 96euro te betalen om BINNEN de garantieperiode een item van €51,99 correct qua kwaliteit terug te krijgen. Wil ik het kapot terug, dan moet ik net geen €40,00 ophoesten. Ik dacht het niet. Als je een product van dit merk koopt, verwacht je dat je het einde van de garantieperiode haalt toch? Dat dit bedrijf de garantieregels niet nauw neemt is gekend. Ik verwacht van Mediamarkt zelf toch beter. Dank voor integrale terugbetaling van dit artikel. Desnoods in waardebon. Wat dan m’n vermoedelijk laatste aankoop zal worden bij jullie. Bedroevend!

MediaMarkt

Naar: L. B.

23/12/2022

Beste,Wij hebben meer uitleg ontvangen vanuit de winkel 'U mag de klant erop wijzen dat hij inderdaad garantie heeft maar dat dit op technische fouten betreft. Het hoesje heeft geen bewegende onderdelen en was niet beschadigd bij aankoop, ergo de schade is van oorzaak bij het gebruik en zodoende gewone standaard slijtage of soms (niet noodzakelijk hier) verkeerd gebruik. Afhankelijk van het gebruik kan dit weinig of veel slijtage hebben. In zijn geval dus helaas veel maar dit is geen "technische fout" en dus niet gedekt door garantie.Mits de garantie werd geweigerd wordt het product gezien als een buiten garantie product en zodoende zijn alle kosten gerelateerd aan de verzending/onderzoek en opmaak PO voor de klant. De klant werd ook gea¯nformeerd bij het aanbieden van het product dat de garantie kon en hoogstwaarschijnlijk zou geweigerd worden. De kosten zijn inderdaad heel erg hoog, dit is echter zo bij quasi elk product die wordt verstuurd. Transportkosten zijn altijd hoog, werkuren (kosten voor onderzoek/PO) zijn ook altijd hoog en daarnaast dan de effectieve kost van de vervanging of soms herstelling product. Daarom dat toestellen onder een bepaalde waarde nooit het waard zijn om te herstellen voor klanten, buiten garantie sprekende.We vinden het natuurlijk spijtig voor de klant, we kunnen dus echter in dit geval de klant niet terug betalen, in geen enkele vorm.'Hopend dat dit antwoord een antwoord op uw vraag is.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

L. B.

Naar: MediaMarkt

23/12/2022

En toch ben ik er vrij zeker van dat Mediamarkt beter kan. En dat de argumenten makkelijk van tafel geveegd kunnen worden indien we via de daarover bevoegde overheidsdiensten zouden gaan….Commerciele toegiften om het klantvertrouwen te herstellen kunnen altijd…

L. B.

Naar: MediaMarkt

09/01/2023

Geen zin om beter te doen dan dit?

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/01/2023

Beste,Wij hebben u de feedback van de winkel doorgestuurd.Met vriendelijke groetenNathalieComplaints TeamMediaMarkt BelgieBelgique

L. B.

Naar: MediaMarkt

12/01/2023

Ik kreeg inderdaad een mail van Kortrijk. Ze lieten hoesje, zonder mijn akkoord, terug afkomen en zou moeten betalen hiervoor. Dacht het niet! Er was een klacht lopende. En toch doen jullie je zin???

L. B.

Naar: MediaMarkt

07/02/2023

Toch wel jammer dat jullie m’n laatste bericht straal neger. Net als dat er niet gereageerd werd op m’n melding dat ik niet akkoord ging met kosten om het waardeloze product onhersteld terug te bezorgen tegen exuberante kostprijs.

MediaMarkt

Naar: L. B.

07/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230207-058723.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50674---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

08/02/2023

BesteWij hebben uw klacht goed ontvangen.U heeft inderdaad een Apple hoesje type MHLC3ZM/A bij ons aangekocht op 02/06/2021. Op 09/12/2022 bent u in onze winkel langs geweest met de melding dat dit hoesje begint los te komen. Onze collega heeft u toen gemeld dat dergelijke schade mogelijks niet onder waarborg zou vallen. Een verwittigde klant zou er namelijk 2 waard moeten zijn...Ondanks ons negatief advies heeft u van ons nog de mogelijkheid gekregen om dit naar de officiele hersteldienst te sturen, wat dan uiteindelijk ook is gebeurd. Dat u niet direct een oplossing heeft gekregen naar uw zin, kan u misschien als slechte service ervaren, maar daarom niet minder correct.Dat u aangeeft dat MediaMarkt de wettelijke waarborg dient te respecteren is inderdaad juist. Misschien heeft u het gevoel dat wij deze naast ons neerleggen, maar niks is minder waar. Zo is het zo dat u als klant de bewijslast heeft bij aankopen uitgevoerd voor 1 juni 2022 (bij een defect na de eerste 6 maanden).We vinden het dan ook bijzonder jammer dat u zo reageert. Ons reactie is er geen van badwill of arrogantie, integendeel, wij hebben u de kosten trachten te besparen, maar u wou het risico nemen.Wij gaan dan ook niet in op uw vraag tot terugbetaling.MvgService TeamMediaMakt Kortrijk[---002:045233:07128---]:secure-web.cisco.com/1H0fzHU0Iy2rnmn19zkIKOd00TRyAU-UDmpL2TwqykMVyOzd7l4fdl7aNXqCwTbHqcfemFYUNkNG0ildGjlEY2F_zmFTxeES2xZlV5bMTYqFSX7WVE2T1mFwQCsWosnWg8cyf850szi4HVuPBFDz7b3ViPp39DYp4TbHu6cvqHJ1EdEvscP0KvNynTQ98Pbal71oqHxIf-AJG_L7bxPb03bD-CS2jZ6D8pE3p7ZNFDIzh0d2fmhXbj0T_2SnS7P8jZP5XX4qHTn_pifreiX6RkyNy9Qwldp2QkUSz8uP7OnBRdEtsvdoCo5aV5fpttRiY2qLXBKOk7JzaOKI7zYqDhFZ0RR7f6VbSjTe_dXcDW3NZmvVVI7G0eGKzwBmr73--lLFyf9H9Ri38vxxwQSzz0S7xtFpkydiBnrQmut64UcheNspm1yprOqc2ulBOCqXHlsviXXa6Zs6a3_LB51daTg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/18aDdTWgSnf9zqSUhXUiPNJBMqSvMMENu5DsXhXEOLD1E0dZTDLmX0MzGE9AeFKGUQ3wBJ4cGSKtWVtF_AIrNqLcbwTkBvi-vRizbiwVfeWTvRxVbhfZDwqWgvzc9ZlGytRiZbxst2NYeDc9LubEET8Yn7DIx2hXTOGdO0gKFkUfb5U0vY1Vfm-04DbmA9srCRhgiNzIP6Ni2TDKuwNr25FiHwnKWnpqUA7K7-JSoJ4ym3ZczMd6IofeHU3HMn3AI6FzF1J001bXEIeVPQ0thKiBYX-7f2gMaP8HV7j-RZVStQpfm66-0S8Px5p-3DZBfZHWcoW7sG8Iblqdn5YfNZNgjfZBXrGKyqCnUoXNjyIxugsJnt5DH_xSPHbuuszRJvPtDNiwwipoJJZgkHyYjMqSU1rY6XEEvTDhj8yp53I2lk-qX1KxPHuyBjzSqInw6ILu9n5hPl5yR0V00tgNS1g/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:045233:07128---]

L. B.

Naar: MediaMarkt

08/02/2023

Beste,Het feit dat u die bewijslast en de gewijzigde wetgeving daar rond aanhaalt zegt voor mij genoeg. Bovendien is het ook enorm jammer dat deze klacht blijkbaar niet meer opgevolgd wordt door het interne team van MM maar doorgezet wordt naar de winkel te Kortrijk.In ieder geval: zoals ook al per mail verstuurd, maar waar nooit reactie op kwam (mail van 12/01): - Ik heb wel degelijk, daags na het ontvangen van de prijsopgave een mail gestuurd dat ik niet akkoord was met eender welke kost. Dit werd verstuurd en kwam niet terug, is dus bij Media Markt aangekomen. Dit was ook geen “no reply” adres.-Heb hier ook nog een reminder voor gestuurd. Kreeg bericht terug met melding “ Your message sent to zir-service-mmbe@mediamarkt.be "Re: Prijsopgave SK53974949 [id=1918872e]" has been successfully processed.Media Markt Belgium strives to process your question/comment as soon as possible.Sincerely,Your Media Markt team”En ondertussen zit ik al een maand wortel te schieten. Wat wil je nog meer? Kan je bewijzen dat ik tijdig m’n “niet akkoord” gaf voor terugsturen en de daaraan verbonden kosten. Jullie reageerden niet en ‘t is dan toch mijn schuld?Dat jullie dit niet als garantie zien tot daaraan toe. Heb een klantvriendelijke oplossing opgegevenDat jullie niet reageerden op een mail is niet mijn schuld. De auto reply zegt me duidelijk dat jullie die mail ontvangen hebben en zullen beantwoorden.Dit deden jullie niet, is nu mijn schuld en ik zou kosten moeten betalen?Garantiegeval: so be it. Agree to disagree. Is een les voor de toekomstJullie manier van werken: niet akkoord mee. Maar jullie zien dit anders. So be itJullie reageren niet op mails die zeker aangekomen zijn? Trek in m’n lessen uit naar de toekomst. Doordat jullie dit negeren zou ik kosten moeten betalen? Niet akkoord mee. En dat kan je mits enige goodwill wel oplossen. Stel u stuurt me een factuur. Ik weiger die te betalen en ik neem de bewijzen dat ik tijdig verwittigd heb mee naar het vredegerecht waar dit uiteindelijk zal voorkomen: wat denk je dat met die factuur zal gebeuren? Ik kan jullie enkel maar op de hoogte brengen. Jullie ontvangen de mail gezien de auto reply. Jullie beantwoorden die niet. En dan krijg ik de melding “je gaf geen reactie”….

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

BesteWij hebben uw klacht goed ontvangen.U heeft inderdaad een Apple hoesje type MHLC3ZM/A bij ons aangekocht op 02/06/2021. Op 09/12/2022 bent u in onze winkel langs geweest met de melding dat dit hoesje begint los te komen. Onze collega heeft u toen gemeld dat dergelijke schade mogelijks niet onder waarborg zou vallen. Een verwittigde klant zou er namelijk 2 waard moeten zijn...Ondanks ons negatief advies heeft u van ons nog de mogelijkheid gekregen om dit naar de officiele hersteldienst te sturen, wat dan uiteindelijk ook is gebeurd. Dat u niet direct een oplossing heeft gekregen naar uw zin, kan u misschien als slechte service ervaren, maar daarom niet minder correct.Dat u aangeeft dat MediaMarkt de wettelijke waarborg dient te respecteren is inderdaad juist. Misschien heeft u het gevoel dat wij deze naast ons neerleggen, maar niks is minder waar. Zo is het zo dat u als klant de bewijslast heeft bij aankopen uitgevoerd voor 1 juni 2022 (bij een defect na de eerste 6 maanden).We vinden het dan ook bijzonder jammer dat u zo reageert. Ons reactie is er geen van badwill of arrogantie, integendeel, wij hebben u de kosten trachten te besparen, maar u wou het risico nemen.Wij gaan dan ook niet in op uw vraag tot terugbetaling.MvgService TeamMediaMakt Kortrijk[---002:045233:07128---]:secure-web.cisco.com/1H0fzHU0Iy2rnmn19zkIKOd00TRyAU-UDmpL2TwqykMVyOzd7l4fdl7aNXqCwTbHqcfemFYUNkNG0ildGjlEY2F_zmFTxeES2xZlV5bMTYqFSX7WVE2T1mFwQCsWosnWg8cyf850szi4HVuPBFDz7b3ViPp39DYp4TbHu6cvqHJ1EdEvscP0KvNynTQ98Pbal71oqHxIf-AJG_L7bxPb03bD-CS2jZ6D8pE3p7ZNFDIzh0d2fmhXbj0T_2SnS7P8jZP5XX4qHTn_pifreiX6RkyNy9Qwldp2QkUSz8uP7OnBRdEtsvdoCo5aV5fpttRiY2qLXBKOk7JzaOKI7zYqDhFZ0RR7f6VbSjTe_dXcDW3NZmvVVI7G0eGKzwBmr73--lLFyf9H9Ri38vxxwQSzz0S7xtFpkydiBnrQmut64UcheNspm1yprOqc2ulBOCqXHlsviXXa6Zs6a3_LB51daTg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/18aDdTWgSnf9zqSUhXUiPNJBMqSvMMENu5DsXhXEOLD1E0dZTDLmX0MzGE9AeFKGUQ3wBJ4cGSKtWVtF_AIrNqLcbwTkBvi-vRizbiwVfeWTvRxVbhfZDwqWgvzc9ZlGytRiZbxst2NYeDc9LubEET8Yn7DIx2hXTOGdO0gKFkUfb5U0vY1Vfm-04DbmA9srCRhgiNzIP6Ni2TDKuwNr25FiHwnKWnpqUA7K7-JSoJ4ym3ZczMd6IofeHU3HMn3AI6FzF1J001bXEIeVPQ0thKiBYX-7f2gMaP8HV7j-RZVStQpfm66-0S8Px5p-3DZBfZHWcoW7sG8Iblqdn5YfNZNgjfZBXrGKyqCnUoXNjyIxugsJnt5DH_xSPHbuuszRJvPtDNiwwipoJJZgkHyYjMqSU1rY6XEEvTDhj8yp53I2lk-qX1KxPHuyBjzSqInw6ILu9n5hPl5yR0V00tgNS1g/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:045233:07128---]

L. B.

Naar: MediaMarkt

09/02/2023

Uw antwoord is een exacte copy paste van voorgaand antwoord en u antwoord hierdoor volledig naast de kwestie. Dat het geen garantie is, da’s nu al duidelijk. Door het niet tijdig antwoorden op een door u ontvangen e-mail gaat het ondertussen hier over: zoals ook al per mail verstuurd, maar waar nooit reactie op kwam (mail van 12/01): - Ik heb wel degelijk, daags na het ontvangen van de prijsopgave een mail gestuurd dat ik niet akkoord was met eender welke kost. Dit werd verstuurd en kwam niet terug, is dus bij Media Markt aangekomen. Dit was ook geen “no reply” adres. -Heb hier ook nog een reminder voor gestuurd. Kreeg bericht terug met melding “ Your message sent to zir-service-mmbe@mediamarkt.be "Re: Prijsopgave SK53974949 [id=1918872e]" has been successfully processed. Media Markt Belgium strives to process your question/comment as soon as possible. Sincerely, Your Media Markt team” En ondertussen zit ik al een maand wortel te schieten. Wat wil je nog meer? Kan je bewijzen dat ik tijdig m’n “niet akkoord” gaf voor terugsturen en de daaraan verbonden kosten. Jullie reageerden niet en ‘t is dan toch mijn schuld?

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230208-051730.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50666---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

Beste,Wij hebben meer info gevraagd aan onze collega ´s. We houden u op de hoogte van zodra we meer info hebben.Onze excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groeten,ClaraMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:048569:36725---]:secure-web.cisco.com/1AuO9nwDivaZJxo0gJlVOLo1gNlZPBq6Ikpxt23NHsXhpuETs2nWA-NjibtxYnWVOWvq6JPv7iGVlzIHjYejKqES9h0N_UAsnpd4776cF7GRJev30_mr2FogrcDcjXzZ8BA2LTYL-3xranNEY-sO71tZ5weWS9bkkJSgrLka9i0qDM2vdS91eMz26vXuPjWTf-OYEVmF4Ei1fuyJiA1bj7nZUodmnl2Q27cB7T_mMJBROPaPE6gHQdI39Yjch5HtRrY58VOYfm5NwuEYwzyZDKvh_rS2MyB2wtJUXaICvmkm7rq_YuWI8mf8EqgBl63qL2DYub0-RiblfCMdJo87-wjRi65UMcM5fkM40cv-p19qp6xzdohiu-BnjKMoM9QPTIt8IliVHNv-4qzEMOPA_aBFSMeRbERvxygAot0rdVOoc3OO4CT30O3zyinnORYQG6izQkqkiJ7bvAMzvU9XAww/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1GuUsm5gGkNhQpKXUIxFYNClO5rgD68yFAhoNKPZX8wOjcN6arXJCUkrnbwrZLgbunt1fECu4YGrhTr3OozcXEYJdTJSheq3rZlgUzn_Dn97_Jpil3ChzWnsIniVxXjbHdVRAdeCDcsEdwu0TzDqOuaVTX9rVJLWtO9yEWsb2WCDlUPYQnqJEGtJQViAUsxtH9Ebe24nU587ykv8En-adfhKiPQnBvtasrSumG4DpFM5AcvncDyTdYCHBxZ8TuZ56WRAWNq0JUcF3AoJ52SXohDvSeT2we3CawYP86rcyE6zDV6v8_ZEzjWsLTR12D22Aq39jsnYkS76UlJTtYA440GDDekYBXBfUjWoS54RMnZ0zCs16QdWQMO6mDimBX23KHwrxNO33BsLxDt_6uXX0opCvamoet9WN5AZOav2_SEcYWvzFB11v3v9ukzlNufdba-Q4zpfh_swTuyHiRspchg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1SfmYjXpHstfOEzL7vr3E3S-GOk68TNwN_IjnPs1FGWdS122pkNptO4pxO7QmX4eKM6gcI8-VUN-EVTPX5CYBdBSMeIKwPj0N6Ms9s5AIeMtCQDs8zEvhNH-DK7iUwj1MKdWARKyvI3rkXWPOccxfbLOy6Apl7U-guD4YhsmTk-wLpjnWhPvFEyexqzYmNmXcDc5AJ1uv1plx5hhwI1riwA8o2LbNXpmJrqSjHq8wnhrHBRaUQapkjz6autajtkbPDXZrcENkK5Rk7YXnNLwTxJn8EjoP3ra3Jd8F1U6DXnEGasMZ-Bgl3OhQU8VOb9Jm7lMewqoUkUG8Uxqg6Z6edkaZYD23hEUc5danba-BRUgoHsIA0mgXp60sA2ngfaUwaQbKZIkqP2sqY99CJ2wfGzVHjb4OAxYPe12rDJMRtAvuYrlaoCrVUwdgr9xZ1YnwrJrqJRi1grmlehsUnQ-pbg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1SfmYjXpHstfOEzL7vr3E3S-GOk68TNwN_IjnPs1FGWdS122pkNptO4pxO7QmX4eKM6gcI8-VUN-EVTPX5CYBdBSMeIKwPj0N6Ms9s5AIeMtCQDs8zEvhNH-DK7iUwj1MKdWARKyvI3rkXWPOccxfbLOy6Apl7U-guD4YhsmTk-wLpjnWhPvFEyexqzYmNmXcDc5AJ1uv1plx5hhwI1riwA8o2LbNXpmJrqSjHq8wnhrHBRaUQapkjz6autajtkbPDXZrcENkK5Rk7YXnNLwTxJn8EjoP3ra3Jd8F1U6DXnEGasMZ-Bgl3OhQU8VOb9Jm7lMewqoUkUG8Uxqg6Z6edkaZYD23hEUc5danba-BRUgoHsIA0mgXp60sA2ngfaUwaQbKZIkqP2sqY99CJ2wfGzVHjb4OAxYPe12rDJMRtAvuYrlaoCrVUwdgr9xZ1YnwrJrqJRi1grmlehsUnQ-pbg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:048569:36725---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

BesteWij hebben uw klacht goed ontvangen.U heeft inderdaad een Apple hoesje type MHLC3ZM/A bij ons aangekocht op 02/06/2021. Op 09/12/2022 bent u in onze winkel langs geweest met de melding dat dit hoesje begint los te komen. Onze collega heeft u toen gemeld dat dergelijke schade mogelijks niet onder waarborg zou vallen. Een verwittigde klant zou er namelijk 2 waard moeten zijn...Ondanks ons negatief advies heeft u van ons nog de mogelijkheid gekregen om dit naar de officiele hersteldienst te sturen, wat dan uiteindelijk ook is gebeurd. Dat u niet direct een oplossing heeft gekregen naar uw zin, kan u misschien als slechte service ervaren, maar daarom niet minder correct.Dat u aangeeft dat MediaMarkt de wettelijke waarborg dient te respecteren is inderdaad juist. Misschien heeft u het gevoel dat wij deze naast ons neerleggen, maar niks is minder waar. Zo is het zo dat u als klant de bewijslast heeft bij aankopen uitgevoerd voor 1 juni 2022 (bij een defect na de eerste 6 maanden).We vinden het dan ook bijzonder jammer dat u zo reageert. Ons reactie is er geen van badwill of arrogantie, integendeel, wij hebben u de kosten trachten te besparen, maar u wou het risico nemen.Wij gaan dan ook niet in op uw vraag tot terugbetaling.MvgService TeamMediaMakt Kortrijk[---002:045233:07128---]:secure-web.cisco.com/1H0fzHU0Iy2rnmn19zkIKOd00TRyAU-UDmpL2TwqykMVyOzd7l4fdl7aNXqCwTbHqcfemFYUNkNG0ildGjlEY2F_zmFTxeES2xZlV5bMTYqFSX7WVE2T1mFwQCsWosnWg8cyf850szi4HVuPBFDz7b3ViPp39DYp4TbHu6cvqHJ1EdEvscP0KvNynTQ98Pbal71oqHxIf-AJG_L7bxPb03bD-CS2jZ6D8pE3p7ZNFDIzh0d2fmhXbj0T_2SnS7P8jZP5XX4qHTn_pifreiX6RkyNy9Qwldp2QkUSz8uP7OnBRdEtsvdoCo5aV5fpttRiY2qLXBKOk7JzaOKI7zYqDhFZ0RR7f6VbSjTe_dXcDW3NZmvVVI7G0eGKzwBmr73--lLFyf9H9Ri38vxxwQSzz0S7xtFpkydiBnrQmut64UcheNspm1yprOqc2ulBOCqXHlsviXXa6Zs6a3_LB51daTg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/18aDdTWgSnf9zqSUhXUiPNJBMqSvMMENu5DsXhXEOLD1E0dZTDLmX0MzGE9AeFKGUQ3wBJ4cGSKtWVtF_AIrNqLcbwTkBvi-vRizbiwVfeWTvRxVbhfZDwqWgvzc9ZlGytRiZbxst2NYeDc9LubEET8Yn7DIx2hXTOGdO0gKFkUfb5U0vY1Vfm-04DbmA9srCRhgiNzIP6Ni2TDKuwNr25FiHwnKWnpqUA7K7-JSoJ4ym3ZczMd6IofeHU3HMn3AI6FzF1J001bXEIeVPQ0thKiBYX-7f2gMaP8HV7j-RZVStQpfm66-0S8Px5p-3DZBfZHWcoW7sG8Iblqdn5YfNZNgjfZBXrGKyqCnUoXNjyIxugsJnt5DH_xSPHbuuszRJvPtDNiwwipoJJZgkHyYjMqSU1rY6XEEvTDhj8yp53I2lk-qX1KxPHuyBjzSqInw6ILu9n5hPl5yR0V00tgNS1g/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:045233:07128---]

L. B.

Naar: MediaMarkt

09/02/2023

U beseft toch wel dat dit belachelijke spelletje waarbij u copy paste doet en telkens opnieuw naast de kwestie antwoord geeft, zorgt dat uw bedrijf, het bedrijf waarvoor u werkt in een slecht daglicht stelt?

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230208-051730.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50666---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

Beste,Wij hebben meer info gevraagd aan onze collega ´s. We houden u op de hoogte van zodra we meer info hebben.Onze excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groeten,ClaraMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:048569:36725---]:secure-web.cisco.com/1AuO9nwDivaZJxo0gJlVOLo1gNlZPBq6Ikpxt23NHsXhpuETs2nWA-NjibtxYnWVOWvq6JPv7iGVlzIHjYejKqES9h0N_UAsnpd4776cF7GRJev30_mr2FogrcDcjXzZ8BA2LTYL-3xranNEY-sO71tZ5weWS9bkkJSgrLka9i0qDM2vdS91eMz26vXuPjWTf-OYEVmF4Ei1fuyJiA1bj7nZUodmnl2Q27cB7T_mMJBROPaPE6gHQdI39Yjch5HtRrY58VOYfm5NwuEYwzyZDKvh_rS2MyB2wtJUXaICvmkm7rq_YuWI8mf8EqgBl63qL2DYub0-RiblfCMdJo87-wjRi65UMcM5fkM40cv-p19qp6xzdohiu-BnjKMoM9QPTIt8IliVHNv-4qzEMOPA_aBFSMeRbERvxygAot0rdVOoc3OO4CT30O3zyinnORYQG6izQkqkiJ7bvAMzvU9XAww/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1GuUsm5gGkNhQpKXUIxFYNClO5rgD68yFAhoNKPZX8wOjcN6arXJCUkrnbwrZLgbunt1fECu4YGrhTr3OozcXEYJdTJSheq3rZlgUzn_Dn97_Jpil3ChzWnsIniVxXjbHdVRAdeCDcsEdwu0TzDqOuaVTX9rVJLWtO9yEWsb2WCDlUPYQnqJEGtJQViAUsxtH9Ebe24nU587ykv8En-adfhKiPQnBvtasrSumG4DpFM5AcvncDyTdYCHBxZ8TuZ56WRAWNq0JUcF3AoJ52SXohDvSeT2we3CawYP86rcyE6zDV6v8_ZEzjWsLTR12D22Aq39jsnYkS76UlJTtYA440GDDekYBXBfUjWoS54RMnZ0zCs16QdWQMO6mDimBX23KHwrxNO33BsLxDt_6uXX0opCvamoet9WN5AZOav2_SEcYWvzFB11v3v9ukzlNufdba-Q4zpfh_swTuyHiRspchg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1SfmYjXpHstfOEzL7vr3E3S-GOk68TNwN_IjnPs1FGWdS122pkNptO4pxO7QmX4eKM6gcI8-VUN-EVTPX5CYBdBSMeIKwPj0N6Ms9s5AIeMtCQDs8zEvhNH-DK7iUwj1MKdWARKyvI3rkXWPOccxfbLOy6Apl7U-guD4YhsmTk-wLpjnWhPvFEyexqzYmNmXcDc5AJ1uv1plx5hhwI1riwA8o2LbNXpmJrqSjHq8wnhrHBRaUQapkjz6autajtkbPDXZrcENkK5Rk7YXnNLwTxJn8EjoP3ra3Jd8F1U6DXnEGasMZ-Bgl3OhQU8VOb9Jm7lMewqoUkUG8Uxqg6Z6edkaZYD23hEUc5danba-BRUgoHsIA0mgXp60sA2ngfaUwaQbKZIkqP2sqY99CJ2wfGzVHjb4OAxYPe12rDJMRtAvuYrlaoCrVUwdgr9xZ1YnwrJrqJRi1grmlehsUnQ-pbg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1SfmYjXpHstfOEzL7vr3E3S-GOk68TNwN_IjnPs1FGWdS122pkNptO4pxO7QmX4eKM6gcI8-VUN-EVTPX5CYBdBSMeIKwPj0N6Ms9s5AIeMtCQDs8zEvhNH-DK7iUwj1MKdWARKyvI3rkXWPOccxfbLOy6Apl7U-guD4YhsmTk-wLpjnWhPvFEyexqzYmNmXcDc5AJ1uv1plx5hhwI1riwA8o2LbNXpmJrqSjHq8wnhrHBRaUQapkjz6autajtkbPDXZrcENkK5Rk7YXnNLwTxJn8EjoP3ra3Jd8F1U6DXnEGasMZ-Bgl3OhQU8VOb9Jm7lMewqoUkUG8Uxqg6Z6edkaZYD23hEUc5danba-BRUgoHsIA0mgXp60sA2ngfaUwaQbKZIkqP2sqY99CJ2wfGzVHjb4OAxYPe12rDJMRtAvuYrlaoCrVUwdgr9xZ1YnwrJrqJRi1grmlehsUnQ-pbg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:048569:36725---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230209-013266.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50669---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

09/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230209-016680.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50672---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

BesteWij hebben uw klacht goed ontvangen.U heeft inderdaad een Apple hoesje type MHLC3ZM/A bij ons aangekocht op 02/06/2021. Op 09/12/2022 bent u in onze winkel langs geweest met de melding dat dit hoesje begint los te komen. Onze collega heeft u toen gemeld dat dergelijke schade mogelijks niet onder waarborg zou vallen. Een verwittigde klant zou er namelijk 2 waard moeten zijn...Ondanks ons negatief advies heeft u van ons nog de mogelijkheid gekregen om dit naar de officiele hersteldienst te sturen, wat dan uiteindelijk ook is gebeurd. Dat u niet direct een oplossing heeft gekregen naar uw zin, kan u misschien als slechte service ervaren, maar daarom niet minder correct.Dat u aangeeft dat MediaMarkt de wettelijke waarborg dient te respecteren is inderdaad juist. Misschien heeft u het gevoel dat wij deze naast ons neerleggen, maar niks is minder waar. Zo is het zo dat u als klant de bewijslast heeft bij aankopen uitgevoerd voor 1 juni 2022 (bij een defect na de eerste 6 maanden).We vinden het dan ook bijzonder jammer dat u zo reageert. Ons reactie is er geen van badwill of arrogantie, integendeel, wij hebben u de kosten trachten te besparen, maar u wou het risico nemen.Wij gaan dan ook niet in op uw vraag tot terugbetaling.MvgService TeamMediaMakt Kortrijk[---002:045233:07128---]:secure-web.cisco.com/1H0fzHU0Iy2rnmn19zkIKOd00TRyAU-UDmpL2TwqykMVyOzd7l4fdl7aNXqCwTbHqcfemFYUNkNG0ildGjlEY2F_zmFTxeES2xZlV5bMTYqFSX7WVE2T1mFwQCsWosnWg8cyf850szi4HVuPBFDz7b3ViPp39DYp4TbHu6cvqHJ1EdEvscP0KvNynTQ98Pbal71oqHxIf-AJG_L7bxPb03bD-CS2jZ6D8pE3p7ZNFDIzh0d2fmhXbj0T_2SnS7P8jZP5XX4qHTn_pifreiX6RkyNy9Qwldp2QkUSz8uP7OnBRdEtsvdoCo5aV5fpttRiY2qLXBKOk7JzaOKI7zYqDhFZ0RR7f6VbSjTe_dXcDW3NZmvVVI7G0eGKzwBmr73--lLFyf9H9Ri38vxxwQSzz0S7xtFpkydiBnrQmut64UcheNspm1yprOqc2ulBOCqXHlsviXXa6Zs6a3_LB51daTg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/18aDdTWgSnf9zqSUhXUiPNJBMqSvMMENu5DsXhXEOLD1E0dZTDLmX0MzGE9AeFKGUQ3wBJ4cGSKtWVtF_AIrNqLcbwTkBvi-vRizbiwVfeWTvRxVbhfZDwqWgvzc9ZlGytRiZbxst2NYeDc9LubEET8Yn7DIx2hXTOGdO0gKFkUfb5U0vY1Vfm-04DbmA9srCRhgiNzIP6Ni2TDKuwNr25FiHwnKWnpqUA7K7-JSoJ4ym3ZczMd6IofeHU3HMn3AI6FzF1J001bXEIeVPQ0thKiBYX-7f2gMaP8HV7j-RZVStQpfm66-0S8Px5p-3DZBfZHWcoW7sG8Iblqdn5YfNZNgjfZBXrGKyqCnUoXNjyIxugsJnt5DH_xSPHbuuszRJvPtDNiwwipoJJZgkHyYjMqSU1rY6XEEvTDhj8yp53I2lk-qX1KxPHuyBjzSqInw6ILu9n5hPl5yR0V00tgNS1g/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1Fp6Tjs8JOxjUwCh-9RLwKyh_2M6kcgFPMEgXTF49VXVypeFIYADc3Sr8jP2piAgp8sr0RAcsxZAANqKD4QduHgN94bmQAdYojEQJ3vm8H4CM5cP5LgdFTktgA2jyzpvSNy1JOPy8stcl53Gkdwzbp0s5wgKjEfHRxBIaE845-aUkLSIZEHEVM9b-HsHc0LC2DlyWV4Kyy_MdZNk8y5_L5sXvK1ejw09_RUQEVzNPwRTQHqPI6a0HI7oFLjw2Tk34lHadChFpAjBB9OzNhlUaGSs9om5Cbc34DgRFvKCuhE9JHLwmxEvz7qHE-_nQG8uVdzqxEiMRXJrkBqO-RLIhXWO_u-tT25Y39AEQpW-FxMhlT8TFcZbOsGT3K_2z0lWFXqqdtGdG9fYSIltJ5Ye3s38oWK5SQyAYR42BmvFjsmiJVTkXrWiFX1fJxyLQip0P4PKoTbmsr8d1mTpJD8IA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:045233:07128---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230208-051730.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50666---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

Beste,Wij hebben meer info gevraagd aan onze collega ´s. We houden u op de hoogte van zodra we meer info hebben.Onze excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groeten,ClaraMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:048569:36725---]:secure-web.cisco.com/1AuO9nwDivaZJxo0gJlVOLo1gNlZPBq6Ikpxt23NHsXhpuETs2nWA-NjibtxYnWVOWvq6JPv7iGVlzIHjYejKqES9h0N_UAsnpd4776cF7GRJev30_mr2FogrcDcjXzZ8BA2LTYL-3xranNEY-sO71tZ5weWS9bkkJSgrLka9i0qDM2vdS91eMz26vXuPjWTf-OYEVmF4Ei1fuyJiA1bj7nZUodmnl2Q27cB7T_mMJBROPaPE6gHQdI39Yjch5HtRrY58VOYfm5NwuEYwzyZDKvh_rS2MyB2wtJUXaICvmkm7rq_YuWI8mf8EqgBl63qL2DYub0-RiblfCMdJo87-wjRi65UMcM5fkM40cv-p19qp6xzdohiu-BnjKMoM9QPTIt8IliVHNv-4qzEMOPA_aBFSMeRbERvxygAot0rdVOoc3OO4CT30O3zyinnORYQG6izQkqkiJ7bvAMzvU9XAww/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1GuUsm5gGkNhQpKXUIxFYNClO5rgD68yFAhoNKPZX8wOjcN6arXJCUkrnbwrZLgbunt1fECu4YGrhTr3OozcXEYJdTJSheq3rZlgUzn_Dn97_Jpil3ChzWnsIniVxXjbHdVRAdeCDcsEdwu0TzDqOuaVTX9rVJLWtO9yEWsb2WCDlUPYQnqJEGtJQViAUsxtH9Ebe24nU587ykv8En-adfhKiPQnBvtasrSumG4DpFM5AcvncDyTdYCHBxZ8TuZ56WRAWNq0JUcF3AoJ52SXohDvSeT2we3CawYP86rcyE6zDV6v8_ZEzjWsLTR12D22Aq39jsnYkS76UlJTtYA440GDDekYBXBfUjWoS54RMnZ0zCs16QdWQMO6mDimBX23KHwrxNO33BsLxDt_6uXX0opCvamoet9WN5AZOav2_SEcYWvzFB11v3v9ukzlNufdba-Q4zpfh_swTuyHiRspchg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1SfmYjXpHstfOEzL7vr3E3S-GOk68TNwN_IjnPs1FGWdS122pkNptO4pxO7QmX4eKM6gcI8-VUN-EVTPX5CYBdBSMeIKwPj0N6Ms9s5AIeMtCQDs8zEvhNH-DK7iUwj1MKdWARKyvI3rkXWPOccxfbLOy6Apl7U-guD4YhsmTk-wLpjnWhPvFEyexqzYmNmXcDc5AJ1uv1plx5hhwI1riwA8o2LbNXpmJrqSjHq8wnhrHBRaUQapkjz6autajtkbPDXZrcENkK5Rk7YXnNLwTxJn8EjoP3ra3Jd8F1U6DXnEGasMZ-Bgl3OhQU8VOb9Jm7lMewqoUkUG8Uxqg6Z6edkaZYD23hEUc5danba-BRUgoHsIA0mgXp60sA2ngfaUwaQbKZIkqP2sqY99CJ2wfGzVHjb4OAxYPe12rDJMRtAvuYrlaoCrVUwdgr9xZ1YnwrJrqJRi1grmlehsUnQ-pbg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1SfmYjXpHstfOEzL7vr3E3S-GOk68TNwN_IjnPs1FGWdS122pkNptO4pxO7QmX4eKM6gcI8-VUN-EVTPX5CYBdBSMeIKwPj0N6Ms9s5AIeMtCQDs8zEvhNH-DK7iUwj1MKdWARKyvI3rkXWPOccxfbLOy6Apl7U-guD4YhsmTk-wLpjnWhPvFEyexqzYmNmXcDc5AJ1uv1plx5hhwI1riwA8o2LbNXpmJrqSjHq8wnhrHBRaUQapkjz6autajtkbPDXZrcENkK5Rk7YXnNLwTxJn8EjoP3ra3Jd8F1U6DXnEGasMZ-Bgl3OhQU8VOb9Jm7lMewqoUkUG8Uxqg6Z6edkaZYD23hEUc5danba-BRUgoHsIA0mgXp60sA2ngfaUwaQbKZIkqP2sqY99CJ2wfGzVHjb4OAxYPe12rDJMRtAvuYrlaoCrVUwdgr9xZ1YnwrJrqJRi1grmlehsUnQ-pbg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:048569:36725---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230209-016680.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50672---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230209-013266.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50669---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

BesteEr wordt niet betwist dat of u tijdig heeft geantwoord. Het probleem ligt in de manier waarop u heeft gemaild en wat u in uw mail heeft geplaatst. U had in het bestek de mogelijkheid te kiezen tussen 3 opties die duidelijk afgelijnd zijn.We krijgen van u echter een antwoord waarin u vermeld:- u gaat niet akkoord met de kosten- u wenst/kan geen keuze (te) maken- u heeft een klacht geopend via test Aankoop- vernietigen is enige optieAls u deze elementen bekijkt, hopen wij dat u kan begrijpen dat dit nogal tegenstrijdig is. Als u niet akkoord gaat met de bevindingen van de officiele hersteldienst en hiervoor een lopende klacht opstart bij Test Aankoop, kan u niet kiezen voor vernietiging. Bij lopende klachten kan een apparaat niet vernietigd worden, mits het product mogelijk nodig is voor nazicht, controle, etc. door u, ons of eender welke derde partij die onderdeel is van de klacht.Indien wij het apparaat vernietigen is dit nogal definitief en hier kunnen we dus niet op terug komen.Er is dan ook reden waarom er op het bestek duidelijk staat vermeld dat u een keuze moet maken in het bestek en dat u dit gehandtekend dient terug te sturen..MvgService TeamMediaMarkt Kortrijkps: gelieve enkel via deze weg te reageren. het verzenden van mails via verschillende kanalen kan voor verwarring zorgenBeste,Wij hebben meer info gevraagd aan onze collega ´s. We houden u op de hoogte van zodra we meer info hebben.Onze excuses voor de vertraging.Met vriendelijke groeten,ClaraMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:001322:06848---]

L. B.

Naar: MediaMarkt

10/02/2023

Met andere woorden: ik heb tijdig gereageerd en dien dan ook de kosten voor terugsturen en nazicht niet te vereffenen? De zogenaamde “factuur toegestuurd krijgen” zoals Kortrijk schreef?

L. B.

Naar: MediaMarkt

10/02/2023

Trouwens: de bal kan ook omgedraaid worden: er kan door u niet gekozen worden voor terugsturen inclusief kosten als er een lopende klacht is. Want zo geeft u de consument geen keuze te wachten tot het opgeklaard is en zetten jullie de klant tegen de muur. Simpele oplossing:- Kortrijk neemt hoesje- Naar de vuilbak wandelen- in de vuilbak gooien- mail open zetten- mail sturen: volledig afgehandeld en geen verdere kosten noch communicatie- case closed

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230210-043181.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50660---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

10/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230210-043578.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50670---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

13/02/2023

Beste klant,De collega's van de winkel van Kortrijk hebben u al verschillende keren een antwoord gegeven.Hun antwoord blijft onveranderd, de schade aan uw hoesje valt niet onder garantie, zij hebben uw hoesje naar het externe reparatie centrum verstuurd en daar is er beslist dat de schade niet onder garantie valt.Het externe reparatie centrum is door het merk gekozenZij beslissen wat er moet gebeuren bij een aanvraag, reparatie, vervanging of terugbetaling.De collega's hebben de beslissing gevolgd.Wij blijven beschikbaar voor verdere vragenMet vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:044710:32812---]:secure-web.cisco.com/1XgFzqABaAQxCEzCWH8Gm3Z49f4-NmK9PEBTdr93lmruGM9aw4GoHLiPKcapgRzENNV9hum0u4aKPT74D11unJhOED9we_aWpeo6qPolm2puMr9OnwwkVt2vXMWcZRWmljH6_-X3VF1uLFBQuQ9bOaDyZiMtmF1InUnKxQi8ONsNBLhSbWfyZMQnvZelWvndHVHAjcPtJuilNp2KhFIM7qYBQW_EOnxUdiho_SRRKVE4LQuFIr_WFZj05HidrARJT3mWZF3wJFENdFMIblwWS5MfenF6GKUX4noL2jpTskZDCU_f1JWks1qS4U0yTwS55Y-Pbn15Jkz5fk74HgzsPLJXiradqe5688P8rglDOjQNsKu6IqiRt9f_ltEpHTwMHYbJlnCwPMk49uYJNUirNM4AUM-0Dey7nN8GXPoFSqSvdrUjV1eNO3UYHaczTajjfobzXBhrjt6sKc8PhjujTBg/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1CtlYzat-tIvfyj2P0006mKApf5tHV2PZ9DB7Jywb8QI6YOrmu83De0aaAWUtuMFNqDH_vrFvAF0eux275y5UJtxEkvatNmG4YQoBY26RGqWeA-esuPNmlSIBHpPzkdOtlme5SY6bzN1LJN6wY4KptgbN8g-sli47ShNtyzfH-YzAy4baTOkWV1cnbu2IJ3bw1bkQ0_pi-9swuu6qs_Lh5P216iiPaK1SkMDDZymG6EjhkStepohlu9glw7vhrkCR0x5TEjpDBNNQMmtf9LW4dazWba8SKA5GniZHoW_UYsHIhIDZBmglwD-KQHPEePEwTmt6XSK6G87mnAPtZhXBtUmI-C3CDFxIJljtMKsBKp6CrwK6MsaQbBF7pR9v5u0NTxxK6Ou3xhYhFuM38QGfhfCyMk6NV_ITsom1PIOf18fiKoAHNR3dCtWKXffmlue8UgyuW3UJ_QHrvLFAz8II-g/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1dCk5tbLUeozYdu2P6fnhRjl1G-IF3wv_EMIATPHQczfWOwlFKosg7MBRAj-RKeEdyESC94d_tkSKRoJDG6UBLUPcELZIpeg2d71kwl0vzDUQRS3b-FJUARGQ5xEU5No8xGvmN0FkdidGOl9bQLxua1NTYnzZz6xxi_y_DkM2AjswHVWoQ07W-4RIZd66U4-aVtHyeYxHHs9w_Kjyw8olNFeaLbQ496ydH5ENrmV1R6RctZnWvMrC8G7jN29z-myXi8BMxolXd7HhW5uSXCVHH0KphJkArpRZrLByqG5m3-TZtRg2kKzEbL_k7ahGXsOrfNFiz2UgSNsc7hv4SYLFAsXEjxON9u4Rt8DM1o4sBFpb9wGeHgsRgp8j1xlSukUPl30DzIBNm-RV19pGKBIz_fsPwdmvZSmpjqp64SHTTWn_H3jfWLnTPzoUDFTAcI7d-3EfUkMl6f80keTEI4MJYA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1dCk5tbLUeozYdu2P6fnhRjl1G-IF3wv_EMIATPHQczfWOwlFKosg7MBRAj-RKeEdyESC94d_tkSKRoJDG6UBLUPcELZIpeg2d71kwl0vzDUQRS3b-FJUARGQ5xEU5No8xGvmN0FkdidGOl9bQLxua1NTYnzZz6xxi_y_DkM2AjswHVWoQ07W-4RIZd66U4-aVtHyeYxHHs9w_Kjyw8olNFeaLbQ496ydH5ENrmV1R6RctZnWvMrC8G7jN29z-myXi8BMxolXd7HhW5uSXCVHH0KphJkArpRZrLByqG5m3-TZtRg2kKzEbL_k7ahGXsOrfNFiz2UgSNsc7hv4SYLFAsXEjxON9u4Rt8DM1o4sBFpb9wGeHgsRgp8j1xlSukUPl30DzIBNm-RV19pGKBIz_fsPwdmvZSmpjqp64SHTTWn_H3jfWLnTPzoUDFTAcI7d-3EfUkMl6f80keTEI4MJYA/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:044710:32812---]

L. B.

Naar: MediaMarkt

13/02/2023

Nathalie,Het gaat hem niet om de garantie. Daar zijn we ondertussen al over uit. Het gaat hem erover dat ik aangaf geen kosten te willen dragen, vernietiging de enige oplossing zou zijn, jullie m’n bericht genegeerd te hebben en alsnog waardeloos hoesje naar de winkel terug te brengen. Ondanks mijn melding dat ik niet akkoord ging met die kosten.

MediaMarkt

Naar: L. B.

13/02/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230213-008851.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Heeft je vraag betrekking tot het Covid-19 virus?Bekijk je even onze ´Veelgestelde vragen ´? Misschien vind je hier al een antwoord:s:www.mediamarkt.be/nl/?layer=faqcovid19Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000499:50668---]

MediaMarkt

Naar: L. B.

13/02/2023

Beste klant,U kunt uw hoesje kosteloos gaan ophalen in de winkel van Kortrijk.Zij gaan uitzonderlijk de administratieve kosten voor hun rekening nemen.U wordt aan de dienst na verkoop verwacht met uw bon. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u hierover nog vragen hebt.Met vriendelijke groeten,NathalieMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:044606:23806---]:secure-web.cisco.com/1Yft1LsYbP2X9CgSIoC_Ieqwf45el8GvFppN8s5IYQaOV0H3SBK_SJgFxd8jzrbWAEae924eywt7M_V6cT-_SY5ui1fu-CEzAju8EZ946SQXTMbVpiitP2Be6UUr-wnNAtb9GArBWZ8krD_VHR22tGGXkE0RidFgqC7fAQ6O3GS9Ij3pq3XCFiUs2gNmidYsKnNOGPHj5PomQkesVZ0tsZKaOpMnpMeEpgt-wrV9EChzH8cq9WjXXPD7wRUk-AHKgjbLtpW4Y4R396RMuDxFrfL9FN79cIzH_2ULMOTqO5msFvfNDVyyAvomW3eV7vWkGXgKfk8s5SinOiYSVIMLLvGhV8spXRG6HDazeUltO1GQ6EbpRkxFnac3HGLEIVVqV8lP3Wj20An7iMGa-boV5XTabZu3hYY05xKD2OKCXhFVg1PoYpuq3uEaJCXk_B1dCjXr-v3fN1NHMKU-gyBK6ew/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fgebruiksvoorwaarden :secure-web.cisco.com/1XbsDcMtD190GpZX745uw16UFzr0O9ZbgLalg5CZeWzZBS6iPy6rFGiqGUER0hZK7JEjZS4_CxMr2LKY6jjXwtUJWE2ffVFFEb_WaTg5078NTsYyyeqGJ_S0zp-KIm-PKiV-FKVDbV55SJ2bSl1M3r8dVE7MaranCvq5WtotqfkVotDpN9iuaLwwmatX1-mG-V3AhEUwv3TZwwaReTtLCAH5HXo_uAchD4IkL49AfmiA7aa4DuGNmZ2t8Ij7cgEzP8BvcM28tV39u28iSrBUgRUg4p9wlBcCs1akkZxCXAPOXDH48D364dzxeCejwQcvLlxcbTBHamIlqQLZ1Pvqe-b4ejYX_sy4_z-R-M3znH_j5g1jsAlpp-Xh0-8qmyjJ0WW4LpUCHezlOehUWIEzOgae4pUgfdTDcaSDvTr2tpLoyjzwAzpk4MtUjWztLDxT__SvU4CVZ0B7L5ia7GnBAqw/%3A%2F%2Ftest-aankoop.be%2Fklagen%2Fprivacy (s:secure-web.cisco.com/1hl0xvdPd8BpMse3AHtjJPB1ZM89d1-wgeZqIDaOC8j0twTIDTjOg-2AYnbxkX1RczO9ZO1yGnWBioGHnwAUyEwaWMCZmZ0kaRn8BI4eRsI0iHqBAbryBugfqo4j8Gvi2Rjmh70PmDt8GqRpSV3MAWFP6ORh25WwBpb-k_WfCtG1zTD8wpf7CAu9BKysII7AUBbnLmKk3rhyzwVwypXn-82q7UH9EDJrEVc1P8KWyaiMDpJGM-VJwGceaGFmvaHrEWn-a3_8vK0YFU0dY0C6tALLJwxeVxvrr98tREVsbPQ1oPP5ouZqozYnRrc_U4V10nCOpLRAFkMYrxz57QlOXNgCYpjBJSfT651yEo7SXnRQ-jPWie8XZCd02kB983i3Gp7Y4obXVwEaItaa5oPLHgFLp92ZuPRZu3ixJ3cpf2-MryLpg0HwE-YOeqMYfK44XZKGRIfHnpM6uQKeR1-r8gg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:secure-web.cisco.com/1hl0xvdPd8BpMse3AHtjJPB1ZM89d1-wgeZqIDaOC8j0twTIDTjOg-2AYnbxkX1RczO9ZO1yGnWBioGHnwAUyEwaWMCZmZ0kaRn8BI4eRsI0iHqBAbryBugfqo4j8Gvi2Rjmh70PmDt8GqRpSV3MAWFP6ORh25WwBpb-k_WfCtG1zTD8wpf7CAu9BKysII7AUBbnLmKk3rhyzwVwypXn-82q7UH9EDJrEVc1P8KWyaiMDpJGM-VJwGceaGFmvaHrEWn-a3_8vK0YFU0dY0C6tALLJwxeVxvrr98tREVsbPQ1oPP5ouZqozYnRrc_U4V10nCOpLRAFkMYrxz57QlOXNgCYpjBJSfT651yEo7SXnRQ-jPWie8XZCd02kB983i3Gp7Y4obXVwEaItaa5oPLHgFLp92ZuPRZu3ixJ3cpf2-MryLpg0HwE-YOeqMYfK44XZKGRIfHnpM6uQKeR1-r8gg/s%3A%2F%2Fwww.test-aankoop.be%2F%7E%2Fmedia%2Faa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:044606:23806---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform