Terug

Mediamarkt weigert omruiling owv kapotte verpakking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. M.

Naar: MediaMarkt

12/01/2023

Ik heb op 06-01-2023 een nieuwe tv gekocht bij Mediamarkt Zwijnaarde. De tv werkt na installatie niet naar behoren, een probleem met de hdmi poorten, waardoor er geen externe apparaten kunnen op aangesloten worden.Op 09-01-2023 heeft Samsung remote een harde reset gedaan, doch het probleem is niet verholpen en ze hebben me doorverwezen naar de winkel.Op 10-01-2023 zegt de Mediamarkt helpdesk telefonisch dat ik beroep mag doen op DOA, maw recht heb op omruiling voor een nieuw toestel omdat het gekochte binnen de twee weken na aankoop gebreken vertoont. Ze sturen zelf een mail naar de winkel in Zwijnaarde met de vraag me te contacteren.De winkel laat me via mail weten op 12-01-2023 dat ik de doos verkeerd open gemaakt heb (de zijkant is los gemaakt), en daarom willen ze het toestel niet omruilen. Samsung helpdesk zegt dat de dealer wel het net gekochte toestel moet omruilen voor een nieuw toestel, los van het feit of de doos intact is of niet, en dit zelfs tot een maand na aankoop, maar Mediamarkt weigert.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform