Terug

Mediamarkt Schoten Klacht.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: MediaMarkt

11/01/2022

Beste, Op 18 December 2021 heb ik mijn Apple Iwatch binnengebracht bij jullie. Daar hij niet meer reageerde op geen opladen en niet meer opstartte. Vooraleer ik naar jullie ging om het toestel in reparatie te doen, heb reeds met Apple gebeld, daar hadden ze me aangeraden om naar jullie te komen aangezien het toestel nog in garantie was. Het toestel is altijd met voorzichtigheid gedragen geweest en toen ik het bij jullie binnen bracht kon ik van jullie medewerker hetzelfde horen. Op 18/12/2021 toen ik het binnenbracht heb ik gevraagd hoelang het toestel in reparatie ging gaan. De medewerker wist me te vertellen dat dit ongeveer 1.5 week ging duren.Op 22/12/2021 kreeg ik zowel een sms als een mail binnen om mijn Zoek mijn Iphone af te zetten. Deze heb ik onmiddellijk uitgevoerd en dan heb ik onmiddellijk geantwoord dat deze uitgevoerd was, zowel per mail als per sms.Na 2 weken niets gehoord te hebben heb ik de klantendienst beginnen te bellen, in totaal denk ik dat dit ongeveer 8 à 9 keer was in de weken die voorbij gingen. Steeds ging het om de Zoek my Iphone en dat ik vertelde dat deze sinds 22/12/2021 af stond. Dan kreeg ik antwoorden van Ik ga een mail sturen om jullie op de hoogte te houden, Mediamarkt Schoten gaat jou contacteren. Nooit in deze weken heb ik een contact gehad. Zelfs niet voor een update. Vorige week vrijdag is mijn frustatie gegroeid en heb ik gevraagd aan de medewerker om een compesatie voor het toestel dat ik zolang al niet meer mijn bezit heb en dat de beloftes niet nagekomen worden. Diezelfde avond kwam er dan plots wel een antwoord met de melding, u toestel ls nog steeds in reparatie, vanaf het klaar is, gaan we jou contacteren. Deze maandag 10/01/2022 heb wederom naar de klantendienst gebeld, en daar kreeg ik doodleuk te horen dat het toestel 3 dagen geleden pas opgestuurd is geweest naar Apple en dat de reparatie juist gestart is. Wederom groeit mijn frustatie en vroeg ik om een oplossing en compensatie. Diezelfde medewerker stuurt met hoge prior naar Schoten met een update en mij te contacteren.Om 17:30 nog steeds geen antwoord in mail of telefoon. Ik bel wederom naar de klantendienst. Deze keer kreeg ik een medewerker aan de lijn die amper Nederlands sprak en me vertelde dat ik voor de compensatie naar jullie moest toekomen in de winkel.Ik ben dan onmiddellijk in de auto gestapt en naar jullie winkel gereden. Daar heb ik ruim een half uur moeten wachten vooraleer ik aan de beurt was, daar er maar 1 medewerker ter plekke was en zeker geen haast had om de klanten te helpen. ( Wesley. ) Toen ik aan de beurt was heb ik eerst mijn verhaal gedaan, maar hij kon op geen enkel vraag die ik stelde een antwoord geven, daarop heb ik mijn stem verhoffen, omdat ik duidelijk wilde maken dat ik ontevreden was en een oplossing wilde. Daarop kwam dan nog een security agent in mijn buurt staan, met een blik van, ik denk dat je beter naar buiten kunt gaan. Wesley kon me daarop doodleuk vertellen dat het mijn schuld was van Zoek mijn Iphone, omdat deze lange tijd heeft opgestaan, terwijl ik hem duidelijk maakte dat deze sinds 22/12/2021 af stond! Hij gaf me daarop de schuld! Als laatste kon hij me vertellen dat de 1.5 week sinds nu maar pas ingaat, ik vroeg hem waar de verantwoordelijk was van de winkel of van de dienst, waarop hij zei dat er geen verantwoordelijke liep in de winkel en dat hij de verantwoordelijke was van de dienst. Hij vertelde dat ik maar moest wachten en dat hij me verder niet meer kon helpen, daarop heb ik de winkel verlaten. Ik heb nogmaals met de klantendienst gebeld om de ontevredenheid van jullie dienst reparatie te uiten en deze hebben me dan ook dit emailadres gegeven. Alsook hebben zij een mail gestuurd naar Schoten met het hele verhaal!Ik hoop dat hier een oplossing zo snel mogelijk komt en dat er een compensatie komt voor het spijtige voorval van jullie medewerker WESLEY!Met vriendelijke groeten,Sabine Vilain

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: S. V.

17/01/2022

Beste mevourw Vilain,Graag bieden wij onze excuses aan voor de lange wachttijd. Wij hebben uw dossier opgevraagd en hieruit blijkt dat uw toestel op 20/12 verzonden werd naar de reparateur. Echter kon uw toestel niet behandeld worden omdat FMI niet uitgeschakeld was. Intussen is dit in orde en wordt uw toestel. MM Schoten neemt contact met u op van zodra u het toestel mag gaan afhalen.Met vriendelijke groeten,MediaMarkt Belgie

S. V.

Naar: MediaMarkt

17/01/2022

Beste, deze FMI stond reeds af sinds 22/12/2021. Telkens wordt er geen communicatie gestuurd vanuit schoten. Iedere dag moet ik bellen naar de klantendienst. En als ik in Schoten toekom wordt ik gewoonweg Niet geholpen. Graag een compensatie en zo snel mogelijk mijn toestel gerepareerd terug!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform