Ik heb mij ooit laten overhalen door een mediamarkt medewerker om bij de aankoop van mijn iPhone 6+ een omnium verzekering af te sluiten van 9 euro per maand. Men had dingen beloofd die achteraf geen waar bleken te zijn. Zo zei men dat ik steeds een nieuw toestel zou ontvangen of het volledige bedrag van aankoop zou terug krijgen. Ook dat men geurende de herstelling een vervang gsm ter beschikking werd aangeboden. Niets van dit was waar. Bij de eerste herstelling kreeg ik hetzelfde apparaat terug met een nieuw scherm. Na van mijn voeten gemaakt te hebben mocht ik dan toch het toestel opsturen in ruil voor een nieuwe. Na een maand wachten kreeg ik een kompleet verkeerd toestel terug met een franse simlock. uiteindelijk had ik na lang wachten toch het gewenste toestel ontvangen. Later bleek dat ik nog eens beroep moest doen op de verzekering, toen verliep alles zoals het hoort. nu kocht ik mij in april een nieuwe iphone 7+ dus wilde ik de verzekering stopzetten aangezien ik het verzekerde toestel niet meer gebruik. Hiervoor heb ik contact gehad met de verzekering. Ik kreeg een mail waar men vroeg naar de reden van opzeg. Deze heb ik vriendelijk beantwoord met de reden dat ik een nieuw toestel heb aangekocht. Sinds dien niets meer gehoord. Nu blijkt 4 maand later dat er nog steeds 9 euro per maand van de rekening gaat. Wanneer ik vraag naar een nummer van hogerop weigeren ze mij die te geven en zeggen dat ik mijn klacht maar gewoon via mail moet versturen. Meer en meer voel ik mij bedrogen door de verzekering, ook waneer je op zoek gaat naar enige informatie over de verzekering genaamd 'Karapass' vindt je bitter weinig. En als je de gsm moet opsturen voor vermaak gaat deze naar Portugal.