Beste Meneer Slachmuylders,We willen u allereerst bedanken voor het delen van uw zorgen met betrekking tot uw klacht. We nemen uw feedback zeer serieus en hebben onmiddellijk actie ondernomen om dit probleem op te lossen.We zijn verheugd u te kunnen laten weten dat uw klacht is geregistreerd en momenteel in behandeling is. Ons team is toegewijd aan het onderzoeken en oplossen van deze kwestie om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met onze service.Wij hebben alvast even uw dossier bekeken en feedback gevraagd bij Samsung daar wij zelf geen inzage hebben in dit dossier.Als u in de tussentijd verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen .Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:012408:42326---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:012408:42326---]