Terug

Mediamarkt maakt zelf fouten en schuiven nu de schuld door

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: MediaMarkt

07/09/2023

Ik heb 21.03.2022 een samsung tv aangekocht bij mediamarkt. Deze was stuk op 25 juli 2023, ik ben hier dan onmiddellijk de dag erna mee naar de winkel in hasselt gereden. Hier verteld men dat de tv te groot is om aan te nemen en dat ik zelf naar samsung dien te bellen voor herstelling. Dit heb ik dan ook gedaan. Na enkele gegevens door te geven kreeg ik een ups code waarmee ze de tv zouden komen ophalen. Een persoon die werkt zou hier dan al vakantie moeten inzetten of het dan maar zelf wegbrengen. Ik heb dan de tv zorgvuldig ingepakt en naar een ups punt gebracht. De tv was dus op 26 juli verzonden voor herstelling. Na enkele weken niets meer gehoord te hebben heb ik dan zelf maar gebeld omdat ik toch al enige tijd zonder tv zat en bij mediamarkt konden ze er niets aan doen want zij zijn enkel het verkooppunt. Weer geen enkele service van mediamarkt uit dus. Na aandringen hebben ze dit zogezegd dan nogmaals bij de reparateur nagevraagd. maar weer geen nieuws van mediamarkt dus heb ik maar zelf weer naar samsung gebeld... Hier hetzelfde verhaal. Nadien naar letmerepair gebeld en hier kon men zeggen dat er onderdelen besteld waren. Pas begin deze week kreeg ik dan een mail van letmerepair dat mijn tv niet te herstellen viel en ik maar contact diende te nemen met het verkooppunt. (Valt het op dat ik als persoon steeds altijd alles maar zelf diende te doen ? Waar is de service na verkoop?) Ik nam dus vandaag contact met Mediamarkt waar ik weer alles behalve vriendelijk onthaald werd nadat ik weer lang in wacht heb gestaan en Waar ik dus eigenlijk al vanaf het begin werd afgescheept. Ze vroeg me het herstelnummer maar onmiddellijk werd ik onderbroken want ik noemde maar nummers op welke niet klopte. Ik meld dan ook dat ik enkel een rma nummer heb van samsung en een rn nummer van letmerepair. Waarop de persoon van mediamarkt zegt dat dit niet de procedure is want dat ik hun had moeten bellen en dat zij een technieker langs sturen normaal. Al werd me vorige maal onvriendelijk gemeld dat mediamarkt enkel een verkooppunt was en zij geen garantie afhandelen. Ze kunnen daar dus dan ook geen keuze maken van wat ze nu niet of wel doen. De persoon heeft dan onvriendelijk de info genoteerd en naar de winkel van hasselt gestuurd en mij dan maar doodleuk gemeld dat zij er dan maar hun plan mee trekken en dat zij beslissen hoe ze dit oplossen ik word dus van de muur naar het kastje gestuurd bij mediamarkt. Ondertussen zit ik nu dus ook al meer dan een maand zonder tv... Dit kan dus echt niet voor zulk bedrijf

Berichten (7)

MediaMarkt

Naar: K. S.

07/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230907-046006.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34952---]

MediaMarkt

Naar: K. S.

07/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230907-046006.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34952---]

K. S.

Naar: MediaMarkt

20/09/2023

Het zou fijn zijn mocht hier aan gepast antwoord op komen

MediaMarkt

Naar: K. S.

20/09/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 230920-052638.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34955---]

MediaMarkt

Naar: K. S.

21/09/2023

Beste Meneer Slachmuylders,We willen u allereerst bedanken voor het delen van uw zorgen met betrekking tot uw klacht. We nemen uw feedback zeer serieus en hebben onmiddellijk actie ondernomen om dit probleem op te lossen.We zijn verheugd u te kunnen laten weten dat uw klacht is geregistreerd en momenteel in behandeling is. Ons team is toegewijd aan het onderzoeken en oplossen van deze kwestie om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met onze service.Wij hebben alvast even uw dossier bekeken en feedback gevraagd bij Samsung daar wij zelf geen inzage hebben in dit dossier.Als u in de tussentijd verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen .Met vriendelijke groeten,SandyMediaMarkt BelgieContacteer ons via: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact.[---002:012408:42326---] test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden :test-aankoop.be/klagenrivacy (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) (s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) [---002:012408:42326---]

K. S.

Naar: MediaMarkt

03/10/2023

Beste Ondertussen heb ik zelf weer contact opgenomen met jullie via telefoon. Daar was het weer hetzelfde "we zullen u weerbellen van zodra er meer nieuws is ... ondertussen ben ik al 3 maand bezig voor een kapotte tv. Het is nu wel genoeg geweest. Het diende weer nagevraagd te worden bij de winkel van hasselt. Ik kan nooit iemand direct spreken. Ik ben het kotsbeu. Hoe slecht is jullie klantenservice wel niet ? Ik heb ook aangegeven dat indien ik vandaag niet meer te weten kom ik er een advocaat zal opzetten. Een omruiling moeten jullie nu ook niet meer mee afkomen, ik heb ondertussen zelf een ander toestel gekocht omdat jullie mij nu al 3 maand zonder tv zetten. Graag zie ik het aankoopbedrag terug gestort. Als het naar een advocaat moet zal ook mijn besteede tijd voor dit onderwerp in aanrekening worden gebracht. GroetenKenny Slachmuylders

MediaMarkt

Naar: K. S.

03/10/2023

Beste klant,Bedankt voor je mail.Dit is een automatisch bericht dat bevestigt dat je mail goed werd ontvangen.Je vraag werd geregistreerd onder het referentienummer 231003-012201.We proberen je zo snel mogelijk een gepast antwoord te geven op je vraag.Hou wel rekening met een iets langere wachttijd op dit moment.Wij danken u alvast voor uw vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Media Markt Belgie[---002:000341:34930---]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform