Terug

mediamarkt: geen factuur, geen respons ondanks 6 tickets en dus ook geen garantiebewijs!!!!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: MediaMarkt

02/01/2020

Op 13 september bestelde ik bij mediamarkt online een adaptor (ordernummer: 50669554) .Ik kreeg een bestelbevestiging en later ook het product maar geen factuur, niet in de bestelling en ook niet per email.Ik nam hiervoor met hen herhaaldelijk contact op maar ik krijg geen enkele (!) respons.Ik stuurde hiervoor 6 mails en logde 6 keer een ticket via hun eigen online applicatie.Geen enkele respons tot op vandaag (53 dagen later en counting...)De slechtste customer experience ever! jawadde dadde. nooit meegemaakt.Intussen al mijn eindejaarsaankopen (zowel prive als bedrijfsmatig) gedaan bij bol.com en coolblue.Bij coolblue enke1 een klein probleempje gehad met een bestelling, binnen het uur werd ik geholpen! vriendelijk en correct.Wat een verademing!!!!ter info: samenvatting van de genomen acties bij mediamarkt in geval men zou durven ontkennen of minimaliseren:Op 11 november heb ik hiervoor een ticket gelogd referentienummer 191112-001535. geen respons gekregen.Op 24 november heb ik hiervoor een mail gestuurd , ook zonder enige respons.op 15/12 logde ik hiervoor opnieuw een ticket > Dank u voor het indienen van uw vraag. Gebruik dit referentienummer voor follow-up: #191215-032664 geen responsop 24/12 logde ik hiervoor opnieuw een ticket> Dank u voor het indienen van uw vraag. Gebruik dit referentienummer voor follow-up: #191224-001530geen responsop 25/12 logde ik hiervoor opnieuw een ticket> Dank u voor het indienen van uw vraag. Gebruik dit referentienummer voor follow-up: #191225-012594geen respons

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: A. C.

22/01/2020

Beste,Hartelijk bedankt voor uw melding.Eerst en vooral mijn excuses voor het vertraagde antwoord.Ik heb de situatie grondig bekeken en hieruit blijkt dat u ondertussen uw factuur mocht ontvangen.Ik wil u onze oprechte excuses aanbieden voor het moeizame verloop in deze situatie, we doen steeds ons uiterste best om onze klanten zo goed en snel als mogelijk verder te helpen.Uiteraard nemen wij deze situatie mee zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren naar de toekomst toe.Vriendelijke groeten,Cordialement,AnoukComplaints Teamcomplaints@mediamarkt.bewww.mediamarkt.bewww.saturn.luBrusselsesteenweg 496 bus 21731 Asse ZellikBelgie

A. C.

Naar: MediaMarkt

31/01/2020

Geachte,Bedankt voor uw reactie en uw welgemeende verontschuldigingen.Excuses aanvaard! Ik heb dan uiteindelijk de factuur ontvangen van jullie (2 maal nu zelfs :) )Ik hoop dat hieruit de nodige lessen getrokken worden en dat dit niet meer voorvalt, zodat ook de andere klanten hiervan nu voordeel zullen halen en bij problemen sneller gehoord zullen worden.Dan zijn er in the end enkel winnaars geweest aan dit verhaal.Stefaan


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform