Geachte,
betreft Media Markt dossier nr 250125-011232 - schadedossier VAW65798585
Op 14 januari 2025 ontving ik een sms van Media Markt om een cadeaukaart te activeren ter waarde van 969,00 EUR. Dit was het resultaat van een verzekeringsdossier waarbij de verzekeringsmaatschappij de waarde van een beschadigde laptop heeft vergoed. Ik had bij aankoop van de laptop immers een verzekering afgesloten in de winkel van Media Markt.
Door een probleem bij mijn provider Telenet kan ik echter de e-mail die Media Markt mij die zelfde dag bezorgde, met als bijlage de cadaukaart, niet meer terugvinden. Telenet erkent het probleem maar meldt dat zij niets kunnen ondernemen. De e-mail kan niet hersteld worden.
Ik heb meerdere malen contact opgenomen met de klantendienst van Media Markt om mij deze e-mail opnieuw te sturen maar iedereen weigert mijn verzoek. Eerst werd gevraagd om een betaalbewijs te bezorgen, wat ik uiteraard niet had (omdat het een verzekeringsdossier betreft), dan werd gevraagd om de nummer van de cadeaukaart te geven (die had ik ook niet omdat ik de e-mail niet langer had) enzoverder....
Ik heb één simpel verzoek: bezorg de e-mail die u mij zond (vermoedelijk op 13 of 14 januari 2025) met als bijlage de cadeaukaart ter waarde van 969,00 EUR. Nu heeft Media Markt dit bedrag ontvangen van de verzekeraar en dit bedrag hoort mij toe.
Zo lang ik die cadeaukaart niet ontvangen heb, is het verzekeringsdossier niet afgerond. Op dit ogenblik hult Media Markt zich gewoon in stilzwijgen en sturen ze mij met een kluitje in het riet.
Het recept is ook elke keer hetzelfde: de telefonische klantendienst werkt als een postbus en belooft elke keer dat het in orde komt waarna één of twee dagen later een e-mail volgt met een antwoord dat geen oplossing biedt.
Ik ben hier al drie weken mee bezig, heb 4 verschillende medewerkers aan de lijn gehad en 5 mails ontvangen van telkens verschillende medewerkers. Het is enorm frustrerend...
Hoogachtend,
Johan Vonck
Bijlage:
- bewijsstukken