Terug

McClaren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Dreambaby

16/12/2021

Beste, Ik heb al meermaals contact gehad over het probleem met mijn buggy, zowel in de winkel als telefonisch. Ik heb de stappen die ze me opgedragen hebben gevolgd maar zonder gehoor van maclaren. Dreambaby zegt dat de dienst na verkoop gedaan wordt door maclaren zelf maar op het garantie ticket van Dreambaby staat duidelijk dat ik me moet wenden bij gebreken naar heet filiaal wat ik ook gedaan heb maar daar vertellen ze me dat er een aanpassing is gebeurd, klantendienst van dreambaby zegt dat ze me moeten verder helpen weer terug naar de winkel de verantwoordelijke heeft het nodige gedaan maar zonder resultaat McClaren laat niet van zich horen! Ik was genoodzaakt om een andere buggy aan te kopen omdat we op vakantie vertrokken. Na weer contact gehad te hebben met dreambaby werd me beloofd om met een oplossing te komen ik vroeg om een terug betaling omdat ik met deze buggy niets was omwille van mijn nieuwe aankoop. Tot vandaag krijg ik een mail dat ik weer moet proberen om contact te krijgen met McClaren en als ik binnen 14d niets hoor met dreambaby terug contact moest opnemen maar ik heb in april al melding gemaakt van de gebreken. Ik heb zojuist telefonisch contact gehad maar er is geen verantwoordelijke om mij te woord te staan. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform