hallo,ik weet niet goed waar ik moet starten en zal waarschijnlijk nog dingen vergeten vermelden.Laat mij beginnen bij de dag van de aankoop.in juli 2016 bestelden wij een Mazda 6 bij garage Mazda Julien, onze eerste dure wagen (30000 euro).In januari 2017 was het grote moment aangebroken, we mochten onze auto ophalen! Toen al merkten we op dat we al snel anders werden behandeld, een nummer..natuurlijk waren we super blij met onze aankoop..Echter 3 maanden later begon de miserie...de radio blokkeerde steeds.. toen kwam er nog bij dat de gps niet meer werkte, na 3 maal de auto binnen steken werd dit eindelijk gemaakt, leuk! maar jammer genoeg bleven de mankementen niet uit.de buitenspiegel langs de bestuurder klapte niet meer volldedig in, na lang wachten is dit eindelijk gemaakt.een paar weken later.. De spiegel langs de bestuurderskant klapt niet meer volledig in, toen begon ik al te denken of dit een spelletje is...Helaas stopt mijn verhaal hier niet bij..De auto trilde extreem en we hebben hem zeker 4 keer binnen gestoken maar er werd steeds gezegd dat dit normaal is.Na lang aandringen hebben ze dit gemaakt, althans dachten we.. na nieuwe remblokken en schijven was het nog steeds even erg..Na nog een goede maand of 2 aandringen en ondertussen klacht ingedient te hebben bij Mazda Belgium werd er nog eens naar gekeken. Terug nieuwe schijven en blokken. En nu is het ok...Maar Julien schuift dit in onze schoenen want we zouden sportief rijden??? gaan ze daarvan uit omdat het een 2l is? We hebben een kind van 5 in de auto en wij gaan hem echt niet in gevaar brengen door snel te rijden. Maar ja das wel de gemakkelijkste oplossing e op de mensen steken?Ok dit is gemaakt. RAAD EENS???????? De buitenspiegel klapt alweer niet meer in.Begint deze grap opnieuw??? Ik heb NOOIT een vervangwagen gekregen steeds verlof moeten nemen, zelf bij een onderhoud krijg je geen vervangwagen???Ik heb al meer verlies aan deze wagen gehad dan plezier.Dit maakt mij ziek!!Je word behandeld als een beest bij julien geen compensatie, geen excuses, geen service.Mijn garantie vervalt in januari 2019 en dan is de auto maar mijn probleem waarschijnlijk???Ik eis een oplossing.Desnoods word mijn garantie verlengt, een compensatie, ofwel nemen jullie de auto terug over zodat ik naar een ander automerk kan.Want Mazda nooit meer voor mij en ik zal dit ook doorvertellen.Graag een oplossing!!!!!!!!!!!