Terug

Matras zet niet volledig uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. G.

Naar: EMMA Matelas

06/01/2023

Zeer slechte klantenservice bij Emma matras. Ik die het vroeger iedereen aanraadde, tot zeer teleurgestelde klant! Ik heb zonet een nieuw appartement gekocht, hiervoor wou ik ook een nieuwe matras aankopen. Meteen dacht ik weer bij Emma te bestellen dit omdat ik hier al een matras van had in mijn vorige woning. Ook mijn broer had er één en we waren beide zeer tevreden hiervan. Maar toen mijn matras stuk geleverd werd weigert Emma matras me verder te helpen omdat de 100 dagen verstreken zijn. Nochtans claimen ze dat ze 10 jaar garantie geven op fabrieksfouten. Toen ik mijn matras uitpakte zag ik dat de matras niet volledig uitzette. Na het enkele dagen even te laten rusten was deze na een volledige week nog niet uitgezet. De onderkant van de matras is nog volledig bij elkaar geperst. (Zie foto’s)Voor dit probleem had ik naar hun klantenservice gebeld. Helaas wouden ze me zelf nog niet eens verder helpen of uithoren aangezien de 100 dagen verstreken zijn. Heel jammer dit, ik keek uit naar een nieuwe comfortabel matras maar nu heb ik een bijeengeperst ding en ben ik honderden euro’s kwijt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform