Terug

Matras niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: EMMA Matelas

27/08/2023

Beste,Ik bestelde op 12 juli 2023 een Emma Diamond Degree topper 180x200 matras bij Emma matras.Die alsook al volledig betaald werdt.De levertijd was 5 - 15 werkdagen.Bij het niet ontvangen na de 15 werkdagen nam ik contact op met de klantenservice waarop ik een antwoord ontving dat omwille van de verhoogde aanvraag aan bestellingen, de levertijd met extra dagen toenam en zo mijn vertraging opliep.Eenmaal de nieuwe levertermijn verstreken was en ik de matras nog steeds niet ontvangen had, nam ik opnieuw contact op waarna ik dezelfde mail zoals de 1ste maal ontving van de klantenservice met opnieuw een nieuwe levertermijn.Dit zo tot 3 maal toe, kreeg ik een nieuwe levertermijn die telkens niet werdt nagekomen.De laatste levertermijn was uiterlijk 21 augustus ...Tot op heden ontving ik dus nog steeds mijn matras niet.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform