Terug

Materiaal werkt niet naar behoren + slechte naservice

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. F.

Naar: Proximus

04/05/2021

Geachte,In januari 2021 sloot ik met jullie een overeenkomst voor onze TV, internet en mobiele telefonie. - Op 28/01/2021: werd eindelijk ons eerste mobiele nummer actief gezet, zijnde 0472/02.07.91- Op 20/02/2021: kwam er een technieker langs voor installatie, deze is niet kunnen doorgaan omdat er geen kabel tot bij ons kwam- Op 22/02/2021: was er nog altijd maar 1 mobiel nummer actief en voor de rest niets…nog geen TV, nog geen internet en de 2 resterende mobiele nummers ook niet (0471/53.62.27 & 0493/19.57.91)- Er werd een dossier met mijn klacht opgemaakt: 47581146- Op 03/03/2021: kwamen er nog 2 techniekers langs, om de straat open te breken, gat in onze muur en installatie. 2 van de 3 TV boxen werden geïnstalleerd, de 3de lukte hen niet – blijkbaar niet genoeg bereik, thans hebben we wel 3 boosters bijgehuurd- De andere mobiele lijnen werkten ondertussen wel, gelukkig- Vanaf het begin is de kwaliteit van de Wifi en TV ondermaats!- Het is zo erg, dat ik mijn 4G moet opzetten thuis om op internet te kunnen. TV doet het soms volledig niet, soms heel slecht beeld en haperen- 29/04/2021: komt er op mijn vraag nog eens een technieker langs, Joram. Deze heer heeft zijn uiterste best gedaan, maar komt tot de volgende constatatie:• We zijn te ver verwijderd van een kabine• Wij hebben maar een bereik van 25Mbps• Dit zéér lage bereik kan onmogelijk 3 televisies aan• Dit zéér lage bereik verklaart al de problemen die wij ervaren met Proximus (Wifi, slechte TV, …)• Jullie materiaal zal volgens de technieker nooit naar behoren kunnen werken gezien de lage MbpsVolgens de wet heb ik als consument recht op een deugdelijk product en service!Ik vind het een schande dat er trottoirs worden opengebroken, gaten in de muren geboord, 3 TV boxen worden aangerekend, etc wanneer jullie heel goed weten dat jullie de beloofde kwaliteit absoluut niet kunnen leveren!!Hierbovenop laten jullie mensen tekenen met een TV als geschenk, wel…het is een vergiftigd geschenk!!!Aangezien jullie de beloofde service niet kunnen geven, kan de overeenkomst als ontbonden beschouwd te worden én dit ZONDER schadevergoeding van mijn kant. Bovendien stel ik u in dit geval nu alvast aansprakelijk voor alle schade die ik heb geleden en nog zal lijden. • Ik heb namelijk maanden dubbel moeten betalen, zowel bij u als bij Telenet.• Werken uitgevoerd die niet nodig waren• …Ik verzoek u vriendelijk binnen twee weken na de datum van deze brief schriftelijk te reageren.Hoogachtend,Mvg,Olivier Anthoons – Gwen Festraets

Berichten (2)

Proximus

Naar: G. F.

05/05/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976693132]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: G. F.

06/05/2021

Dag mevrouw,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976744889]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform