Terug

Mastercard werkt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Argenta Bank

26/07/2023

BesteWij zijn beide klant bij Argenta (ik en mijn partner). Sinds een aantal maanden hebben wij 2 mastercards, 1 van mijzelf persoonlijk en 1 gezamenlijke. Op 5 juli vertrekken wij op verlof, ik betaal met de gezamenlijke visa kaart nog in Frankrijk en laat de limiet verhogen van €2500 naar €3750, aangezien we nog een stuk van ons verblijf moeten betalen. Bij aankomst in Spanje weigert de Terminal onze kaart (in het Spaans staat er contacteer u bank) ik bel dus de bank, na een rit van 15u met 3 jonge kinderen, klantendienst argenta stuurt me door naar worldline, worldline verbreekt de lijn na ze zeggen ik bij argenta moet zijn. Ik bel terug met de klantendienst van argenta, mevrouw aan de lijn was ALLES behalve vriendelijk! Er was niets mis en het zal wel aan de terminal liggen.. ik bel een paar dagen later terug de klantendienst (3DE KEER) en krijg als reactie dat onze kaart dan wel stuk zou zijn… ik ging hier niet mee akkoord aangezien mijn kaart online ook niet werkt, of contacloos. Mijn partner belt ons vast kantoor, zij zeggen dat onze kaart niet stuk is, gaan achterliggend informeren.. We bellen terug, niks te vinden achterliggend, probeer nog eens… we proberen opnieuw en weer werkt het niet! Bel terug ons kantoor, nog niks te vinden, er is niks aan de hand.. we komen in België ik steek onze kaart in JULLIE automaat en krijg : technisch probleem?! Zwart op wit dus dat er wel degelijk een probleem is… ik heb hier dan ook een foto van genomen. Ik stuur vandaag opnieuw via de argenta app en krijg terug als reactie dat mijn kaart kapot zou zijn (de chip), ik antwoord dat dat raar is aangezien contactloos betalen en online niet werkte, ik kreeg het arrogante antwoord dat hij niet weet waarom maar dat het er GEWOON op neerkomt dat ze kapot is!!! En hier moet ik het nu mee doen… Ik betaal voor deze rekening en ik wil genieten van mijn product, op deze manier is dit niet mogelijk. Ik heb geen aangename reis gehad door deze problemen, alleen stress. Mijn bank moet 100% betrouwbaar zijn, zeker in deze tijden!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform