Terug

Mallafiede praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. V.

Naar: KEYWARE TECHNOLOGIES

02/08/2022

Beste,Gezien de vraag naar bancontact steeds groter werd heb ik mij opengesteld voor een bancontactterminal. Hiervoor zijn er een aantal vertegenwoordigers langs gekomen en zo was Keyware er eentje van. De persoon was EDDY, een zeer opdringerig persoon die binnen 15 minuten zonder meer al een contract aan het invullen was en moest direct tekenen want later kon niet, dan zouden de kosten dubbel zo duur zijn. Zelfs het contract nalezen door een boekhouder/advocaat mocht niet, er moest direct getekend worden.De levering was mij snel beloofd en heb hierop meer dan een week moeten wachten. (Initieel gezegt maximaal 2 dagen), Systeem werkt goed werd mij gezegt, maar in de praktijk is het bereik van zeer slecht op 4G, duurt enorm lang (20 a 25 seconden) voor een transactie uit te voeren.Ik heb meermaals gebeld met KEYWARE en mag al blij zijn als ik iemand te pakken krijg en niet op een wachtmuziekje blijf hangen....., eenmaal iemand aan de telefoon moet dit steeds worden doorgegeven of naar een andere persoon worden gebeld.... En nu ik contract wil stopzetten vinden ze plots niets terug van al mijn telefonische communicatie.... En nu neemt plots een technische verantwoordelijke contact met ons op om hun in te dekken..... Schandalig.Bij ondertekening is er mij beloofd en genoteerd dat ik het contract kon verbreken wanneer ik dit wenste, maar moest na melding nog 6 maand huur betalen. Nu meld ik dit en krijg een schadeclaim van 1200 euro + bijkomende kosten wegens inkomsten verlies als antwoord.Verder vraag ik meermaals naar verduidelijking van de facturen en de transactie kosten, want dit is gewoon 1 lijn met als tekst kwartaalbetaling, hiermee weet je dus niets...., hoe is het opgesteld, waarop gebaseerd, waarom nu zoveel, nooit een concreet antwoord. Hierop een antwoord vragen en dan is het antwoord, ahja meneer dat zijn de transactiekosten of de huur en de bijstand, maar die leveren jullie niet.Dit bedrijf en de vertegenwoordiger EDDY is meer dan een schandalig gegeven. Dit bedrijf had al lang moeten worden geanalyseerd en zuiver gemaakt....Oplossingen bieden doen ze niet alleen maar facturen maken, hoe hoger hoe liever...echt triestig.

Berichten (7)

KEYWARE TECHNOLOGIES

Naar: Y. V.

03/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

Y. V.

Naar: KEYWARE TECHNOLOGIES

03/08/2022

Beste,Graag verwijs ik naar de andere klachten die hier vermeld staan waarvan ik niet de enige ben en de naam Eddy en opdringerig en snel snel meermaals voorkomt.Wij gaan dana maar gewoon het apparaat stof laten eten in een hoek en dan binnen enkele maanden binnensturen om zo minder te betalen aan maandelijkse huur van een slecht werkend iets dan jullie torenhoge uittrede vergoeding die sorry dat ik het kort zeg echt belachelijk hoog is.Het aanmelden op een platform is ons nooit gezegt geweest nog info gegeven hoe dit moet of hoe dit wordt bekomen.Dit is opnieuw een bewijs dat voor jullie enkel geld en winst telt en klantenservice alles behalve van belang is.

KEYWARE TECHNOLOGIES

Naar: Y. V.

03/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

Y. V.

Naar: KEYWARE TECHNOLOGIES

03/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

KEYWARE TECHNOLOGIES

Naar: Y. V.

04/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

Y. V.

Naar: KEYWARE TECHNOLOGIES

04/08/2022

Beste,Inderdaad hoe dit moest wel. Maar op mijn contract staat er ook vermeld dat ik het contract jaarlijks kan stopzetten. Wanneer moet ik dit dan doen?mvg.yordi

KEYWARE TECHNOLOGIES

Naar: Y. V.

21/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform