Beste,Gezien de vraag naar bancontact steeds groter werd heb ik mij opengesteld voor een bancontactterminal. Hiervoor zijn er een aantal vertegenwoordigers langs gekomen en zo was Keyware er eentje van. De persoon was EDDY, een zeer opdringerig persoon die binnen 15 minuten zonder meer al een contract aan het invullen was en moest direct tekenen want later kon niet, dan zouden de kosten dubbel zo duur zijn. Zelfs het contract nalezen door een boekhouder/advocaat mocht niet, er moest direct getekend worden.De levering was mij snel beloofd en heb hierop meer dan een week moeten wachten. (Initieel gezegt maximaal 2 dagen), Systeem werkt goed werd mij gezegt, maar in de praktijk is het bereik van zeer slecht op 4G, duurt enorm lang (20 a 25 seconden) voor een transactie uit te voeren.Ik heb meermaals gebeld met KEYWARE en mag al blij zijn als ik iemand te pakken krijg en niet op een wachtmuziekje blijf hangen....., eenmaal iemand aan de telefoon moet dit steeds worden doorgegeven of naar een andere persoon worden gebeld.... En nu ik contract wil stopzetten vinden ze plots niets terug van al mijn telefonische communicatie.... En nu neemt plots een technische verantwoordelijke contact met ons op om hun in te dekken..... Schandalig.Bij ondertekening is er mij beloofd en genoteerd dat ik het contract kon verbreken wanneer ik dit wenste, maar moest na melding nog 6 maand huur betalen. Nu meld ik dit en krijg een schadeclaim van 1200 euro + bijkomende kosten wegens inkomsten verlies als antwoord.Verder vraag ik meermaals naar verduidelijking van de facturen en de transactie kosten, want dit is gewoon 1 lijn met als tekst kwartaalbetaling, hiermee weet je dus niets...., hoe is het opgesteld, waarop gebaseerd, waarom nu zoveel, nooit een concreet antwoord. Hierop een antwoord vragen en dan is het antwoord, ahja meneer dat zijn de transactiekosten of de huur en de bijstand, maar die leveren jullie niet.Dit bedrijf en de vertegenwoordiger EDDY is meer dan een schandalig gegeven. Dit bedrijf had al lang moeten worden geanalyseerd en zuiver gemaakt....Oplossingen bieden doen ze niet alleen maar facturen maken, hoe hoger hoe liever...echt triestig.