Terug

Malafide verzekering SFAM

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

27/03/2021

Ik heb bij Van den borre een verzekering afgesloten om mijn iphone te herstellen. Ik heb 15december 2020 aangifte gedaan en mijn toestel opgestuurd. Tot op heden mijn toestel nog niet terug gekregen. 3 en een halve maand verder. Niemand weet zelfs waar mijn toestel is. Ik heb veel geduld gehad, ik heb 2 jaar deze verzekering betaald (15euro per maand!!!!). Ik krijg geen feedback bij de verzekering zelf (SFAM die eigenlijk Celside in Frankrijk is) en Van den borre hun service is al even slecht! Niemand is bereid een oplossing te vinden en ik heb me zelf een nieuw toestel gekocht omdat ik nog altijd geen hersteld of nieuw toestel ontvangen heb. Laat u nooit een verzekering bij Van den borre aansmeren!

Berichten (24)

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

29/03/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

12/04/2021

Beste,Op 02/03 stuurde ik een mail naar de klant met de vraag naar het cotractnummer van Sfam, daar zij ons dit vragen om het dossier te kunnen inkijken en het nodige te kunnen doen.Tot op vandaag heb ik hier van de klant nog geen reactie op mogen ontvangen. Ik stuurde vandaag nog een rappel naar de klant.Vriendelijke groetenCynthiaConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

Beste de heer Dennie CALLEBAUT,Uw online schadeaangifte hebben wij in goede orde ontvangen. De aangifte is geregistreerd onder schadenummer DEC201762FD2. U treft de schadeaangifte bijgaand aan.Uw dossier zal zo spoedig mogelijk door onze afdeling behandeld worden. Er zal op korte termijn contact met u worden opgenomen om de vervolgstappen samen door te nemen.Voor de volledigheid herinneren wij u er graag aan dat u uw schadedossier online op kunt volgen via uw MySFAM-account.Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Vriendelijke groet,SFAM Afdeling Schadeverwerking

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

Geachte heer, mevrouw,Op uw verzoek zenden wij u hierbij een Chronopost retouretiket waarmee u het betreffende product gratis terug kunt sturen. Het retouretiket dient u op de volgende wijze te gebruiken:• Knip het e-chronopost retouretiket uit (rechtergedeelte van het document) en bevestig dit op het te versturen pakket.• Het linkergedeelte dient u te bewaren. Hiermee kunt u uw pakket volgen op de website www.chronopost.fr.• Hieronder vindt u de lijst met de dichtstbijzijnde Chronopost afgiftepunten:SMATCH SUPERMARKT HAALTERTHUYSTRAAT 29450 HAALTERTDAGBLADHANDEL TOPKEGENTSESTEENWEG 1009420 ERPE-MEREDBH BART GEESKERKSKENDORP 419451 KERKSKENSMATCH AALSTDENDERMONDE STEENWEG 759300 AALSTWij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch een vraag hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.Met vriendelijke groet,

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

Geachte heer, mevrouw,Op uw verzoek zenden wij u hierbij een Chronopost retouretiket waarmee u het betreffende product gratis terug kunt sturen. Het retouretiket dient u op de volgende wijze te gebruiken:• Knip het e-chronopost retouretiket uit (rechtergedeelte van het document) en bevestig dit op het te versturen pakket.• Het linkergedeelte dient u te bewaren. Hiermee kunt u uw pakket volgen op de website www.chronopost.fr.• Hieronder vindt u de lijst met de dichtstbijzijnde Chronopost afgiftepunten:LIBRAIRIE CARINERUE RENE DEBREUCQ 17880 FLOBECQBELLE-ZENRUE JEAN VIGNOIS 57890 ELLEZELLESLOUIS DELHAIZE SINT-MARIA-OUDENHOVESINT-HUBERTUSPLEIN 229620 SINT-MARIA-OUDENHOVEALIMENTATION TABAC ALCOOLRUE DU MIDI 329600 RENAIXWij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u toch een vraag hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.Met vriendelijke groet,

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

Dit mag u mij dan ook even uitleggen? Beste,Wij hebben dit doorgestuurd naar onze contactpersoon bij SFAM.Een fijne dag verder,LaurenceConsumentendienst02 334 00 01 www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen ------Original Message-----From: ""?Info@atriumrenovaties.be? "" [Info@atriumrenovaties.be]Sent: 07/01/2021 17:47To: "Vanden Borre Consumer" [consumer@vandenborre.be]Subject: Fw: Chronopost retouretiketVriendelijke groeten, DennieAtrium renovatiewerkenHttp://www.atriumrenovaties.be Info@atriumrenovaties.be0494 81 49 39

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

DATA NOT AVAILABLE

D. C.

Naar: VANDEN BORRE

12/04/2021

Meermaals hebben jullie mij voorgelogen dat jullie dus jullie contactpersoon bij SFAM gingen contacteren aangezien jullie niets kunnen doen zonder contractnummer?

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team

VANDEN BORRE

Naar: D. C.

13/04/2021

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email. Nous avons besoin d'un peu plus de temps pour vous répondre. Nous reprenons contact avec vous dès que nous avons plus d'informations.Merci pour votre patience.Bonne journée,L'équipe Vanden Borre_________________________Beste klant,We hebben jouw mail goed ontvangen.We hebben wat meer tijd nodig om je vraag te beantwoorden. Zodra wij meer nieuws hebben, contacteren we je opnieuw.Bedankt voor je geduld.Fijne dag verder,Het Vanden Borre-team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform