Beste,Op 3/11/2023 nam ik telefonisch contact met jullie op omdat we problemen hebben met onze verwarmingsketel. Jullie brloofden de volgende dag iemand te sturen tussen 12:00 en 18:00, een halfuur op voorhand zouden jullie bellen.Op 4/11 heeft er iemand op voorhand gebeld en is er inderdaad iemand gekomen. Jullie technieker sprak geen Nederlands, de collega die Nederlands spreekt zou ziek zijn, en ook geen Engels. We moesten het met de Franse taal doen. Jullie technieker heeft iets gedaan aan onze ketel waardoor we het probleem niet meer horen, maar tegelijkertijd is er wel van alles beginnen lekken. Hij stelde allerlei oplossingen voor die allemaal veel geld kosten: thermische camera om te zien of er geen lek in de vloerverwarming zit (bleek niet het geval), verschillende herstellingen aan de ketel die achteraf gezien niet nodig bleken te zijn. En waar wij als leek in mee zijn gegaan. Door het gepruts zitten we nu wel met andere kosten.De kosten werden steeds op voorhand overlopen. Ik tekende een offerte zonder nummer en betaalde 60% van het bedrag.Op zondag 5/11 zouden jullie terugkomen voor de herstelling. Maar jammer genoeg zijn wij er te laat achtergekomen dat jullie mooie dingen beloven via jullie website, maar dat dit in werkelijkheid niet klopt. Ook dat er nergens een adres van jullie te vinden is, is al vreemd en aan de hand van jullie BTW-nummer heb ik nu kunnen achterhalen dat jullie gewoon een postbus onderneming zijn.Ik heb jullie zondag gebeld en gemail dat jullie niet meer moeten komen. Echter geven jullie niet op: jullie zullen op maandag 6/11 komen, maar ook dan zal ik jullie niet binnenlaten. Bovendien heb ik zaterdag aan jullie technieker laten weten dat wij huren en dat we afhankelijk zijn van onze huisbaas. Toch doorzetten en een offerte opstellen. Ondertussen heeft onze huisbaas ook laten weten dat jullie de herstelling niet mogen doen.Jullie offerte en jullie voorwaarden zijn zo opgesteld dat ik moet betalen, maar ik ga hier niet lee akkoord. Jullie hebben voor nog meer kosten gezorgd. Graag zou ik als compensatie de nog te betalen kosten zien wegvallen.