Terug

Malafide praktijken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. K.

Naar: VLIEGTICKETS.BE

23/06/2023

Beste,Ik boekte tickets naar Boedapest met vliegtickets.be en moest bij elke stap in het reserveringsproces meerdere opties zelf uitvinken om telkens extra kosten te vermijden. Bij de laatste pagina, waar ik de betaling moest doen, stond er onderaan en slecht zichtbaar de optie ‘Wizzpriority’ aangevinkt waardoor ik voor 3 vliegtickets €296 extra heb betaald. Toen ik daarover met de klantendienst contact wou opnemen kwam er ‘page not found’ als ik op die tab klikte. Tenslotte staat er op de site dat je bij problemen de vliegtuigmaatschappij (Wizzair in mijn geval) zelf moet contacteren, maar zij konen me niet helpen omdat ik niet via hen geboekt hebt. Ik vind dit zeer misleidende praktijken!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform