Beste, ik sloot een maandabonnement af bij Jims voor 39,99 euro per maand op dinsdag 9/1. Daarbij werd mij ook nog een instapkost van 50 euro aangerekend. Ik probeerde die dag ook een eerste sessie uit tijdens mijn lunchpauze.Ik merkte dat ik het die dag toch niet haalde om de kinderen tijdig op te halen en belde op 10/1 's morgens onmiddellijk om dit abonnement te annuleren of stop te zetten, omdat het sporten in de fitness bij nader inzien niet te combineren valt met mijn gezin.Nu werd mij doorgegeven dat ik verplicht ben om het abonnement te laten lopen tot 3/4, omdat met een opzegtermijn van 4 weken hanteert. Ik vind dit niet kunnen... Ik zal geen enkele keer kunnen gaan sporten en zal toch 129,98 euro kwijt zijn. Diefstal vind ik dat...Op de site van Jims staat er geen enkel telefoonnummer , dus ik kan enkel via de verantwoordelijke van Jims Zelzate gaan, die blijft aanhouden dat er niets aan te doen valt en deze bedragen toch gecrediteerd zullen worden.