Terug

malafide klantenwerving

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. C.

Naar: Lampiris

09/02/2019

Een medewerker van Ecofix Solutions, door stad Diest gestuurd bood zich deze morgen bij me aan. Hij wou controlen of ik mijn jaarlijkse korting van 50 euro op mijn energiefactuur ontving. Toen bleek dat ik die korting niet kreeg, vroeg hij me een formulier te tekenen zodat hij voor mij de gunstigste energieleverancier kon opzoeken. Na zijn vertrek kreeg ik een mail van Lampiris waaruit bleek dat ik vanaf 1 april bij hen was ingeschreven.

Berichten (1)

Lampiris

Naar: K. C.

18/02/2019

Beste,Meneer Chanterie nam reeds contact op met onze klantendienst.De inschrijving werd toen direct geannuleerd. Ik heb het dossier nu ook voorgelegd aan onze dienst Field. Zij zullen uitzoeken welke vertegenwoordiger bij mijn meneer Chanterie aan de deur is geweest en de nodige stappen ondernemen.Met vriendelijke groeten,NaimaCustomer SolutionsLampiris SARue Saint-Laurent 544000 Liège--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:_00D0Y33WA3._5001nzkPCh:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform