Terug

Makro Eke houd mij al 6 maanden aan het lijntje voor garantie !

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. O.

Naar: MAKRO CASH & CARRY BELGIUM

06/10/2019

Ongelooflijk hoe men een klacht met 3 jaar omnium garantie probeert te verdoezelen of gewoon niet wenst in orde te brengen . Bij Makro Eke elektrische fiets gekocht uit de Makro folder waar in koeien van letters bij stond 3 jaar omnium garantie en onderhoud 3 jaar aan huis . Helaas komt daar niks van in huis ! Beloftes komen ze niet na , reeds 6 maand mail ik met Makro en hersteldienst . Ze schuiven gewoon alles van de ene naar de andere . Herstelling aan huis moet je zelf betalen voor verplaatsingskosten bij omnium garantie volgens hersteldienst , als je belt voor onderhoud komen ze plots niet meer aan huis ? Allemaal niet volgens afspraak . Fiets moest hersteld worden , kon niet meer rijden . Gebeld hersteldienst voor herstelling en goedgekeurd maar ik moest zelf de fiets 4 km verder te voet binnen doen en dit met een 3 jaar omnium verzekering ? Hersteller komt niet aan huis was de boodschap terwijl wel duidelijk anders vermeld was in de folder . Ophalen kan vertelden ze mij maar dan volledig op eigen kosten . Waarom dan een omnium verzekering ? Onderhoud gebeurde eerst aan huis zoals vermeld stond , maar plots jaar er op moeten we zelf de fiets binnen doen , achter laten en de week erna weer ophalen . Dit is allemaal heel verwarrend en frustrerend omdat dit allemaal niet volgens de voorwaarden is . Mailen naar Makro , ze vragen u 10 keer een uitleg en na 4 maanden zelf iedere keer terug te mailen met de vraag is er al een oplossing want mijn fiets staat al 4 maand stil komen dan met een uitleg neem contact op met hersteldienst we hebben oplossing . Ik mail hersteldienst via website formulier en e-mail adres waarbij ze naar mij goedkeuring hebben gestuurd dus zeker correct e-mail adres maar doodgewoon antwoorden ze niet en doen geen moeite , bedrijf werkt voor Makro waarschijnlijk voor herstelling van al hun verkochte fietsen . Ik heb de fiets uiteindelijk op eigen kosten hersteld maar zou aanraden u niet te laten vangen door Makro met hun beloftes in hun folders want deze zijn volgens hun spectaculair maar dat ze vlug maar wat anders denken . In plaats de fietsen goedkoper te verkopen , verkoop ze aan normale prijs zoals iedereen en verzorg de dienst na verkoop zoals het hoort !!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform