Terug

MAILS WORDEN NIET MEER VERZONDEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Scarlet

19/06/2022

Beste,op 6 juni belde ik naar jullie diensten om te melden dat mijn mails niet meer konden worden verstuurd. Mails ontvangen gaat wel maar ze worden niet steeds automatisch doorgestuurd naar mijn yahoomail. Na herhaalde herinneringen heb ik vandaag 19 juni nog steeds geen reactie van een technieker. Er werd me enkel gezegd na de 2e keer dat het dossier naar de manager werd doorgestuurd en na de derde keer, vorige week, dat ik normaal gezien binnen de 2 dagen zou gecontacteerd worden. Dat is dus niet het geval gebleken.Dringend een oplossing aub

Berichten (1)

Scarlet

Naar: R. R.

20/06/2022

Beste,Volgens het technisch dossier zou de foutmelding die u krijgt het volgende zijn:Serverfout 550550 5.7.1 message: 257JaLqM006376 from 193.121.95.2 REJECT: bulkmail -:www.scarlet.bem/?e f21m 257JaLqM006376Windows Live Mail - fout - ID: 0x800CCC69.Deze foutmelding wijst op corrupte mailbox instellingen.Om dit op te lossen dient u uw mailprogramma als ook de instellingen opnieuw te installeren.De instellingen kan u terug vinden op onze website: s:www.scarlet.be/nl/support/?question=een-scarlet-be-e-mailadres-instellenMet vriendelijke groeten,Kim v. d. B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - Internet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform