Terug

MAILS KOMEN NIET BINNEN

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: Proximus

31/01/2022

De laatste mails die ik binnenkreeg op webmail zijn van 13 januari 2022. Ik heb reeds meermalen gebeld en proximus is op de hoogte van de problemen en ze zouden het zo vlug mogelijk oplossen. In mijn bewaarde mails zijn er verschillende mappen die ontbreken of leeg zijn. Waar zijn die mails? Het kan toch ook niet dat meer dan 2 weken geen mails meer krijgen en als enige antwoord krijgen, we zijn er mee bezig nog even geduld. Ik vind dat ik al genoeg geduld gehad heb. Wij hebben een website waarmee wij 2 vakantiehuizen verhuren en krijgen dus ook geen enkele aanvraag meer binnen. Wie gaat dat vergoeden?

Berichten (8)

Proximus

Naar: J. M.

01/02/2022

Dag mijnheer, Dag mevrouw,Vooreerst biedt Proximus aan zijn welgemeende verontschuldigingen aan voor het feit dat de contacten met onze diensten niet naar wens zijn verlopen.We werden geconfronteerd met een interne IT-storing. Deze storing ligt aan de basis van een discrepantie die is opgetreden op een klein deel van onze @skynet.be en @proximus.be mailboxen.Uit een eerste interne steekproef blijkt dat zon 3% van de mailboxen getroffen werden.Onze klanten ervaren onderstaande scenarios:Ze ontvangen notificaties van nieuwe mails maar vinden deze nieuwe mails niet in hun inbox of vinden mails terug met vermelding empty. De klant leest een deel van zijn mails, sluit de mailbox af en stelt bij een volgend bezoek vast dat alle mails terug als ongelezen staan.In afwachting van deze collectieve oplossing heeft Proximus een workaround-oplossing uitgewerkt.Aangezien slechts een klein percentage van de mailboxen getroffen werd, en we er momenteel niet in slagen om deze proactief te identificeren, kunnen we voorlopig niet anders dan actie ondernemen van zodra de klant hiervan melding maakt.Klanten die ons melding maken van bovenstaande problemen, kunnen hierdoor zeer snel en efficiënt geholpen worden.We merken ondertussen dat enkele problemen gekend op het e-mailplatform (vb. loginproblemen), dewelke op hun beurt aanleiding gaven tot algemene klachten voor gebruikers van de WebMail en POP/IMAP applicaties werden opgelost.Uiteraard betreuren we de hinder die deze situatie voor onze klanten teweegbrengt en verontschuldigen we ons voor de ongemakken. We verzekeren u dat we samen met de leverancier alles in het werk stellen om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen voor al onze klanten.We raden de klant aan om melding te maken via onderstaande link zo is de betreffende dienst op de hoogte en kan zo spoedig mogelijk een oplossing voorzien worden.s:www.proximus.be/nl/id_f_cr_email_PERTarticulieren/r-orphans/forms/email-pert.Wij verwijzen naar onze Algemene Voorwaarden:9.2 Proximus verbindt zich ertoe alle middelen waarover zij beschikt aan te wenden om haar Klanten toegang tot de Dienst te verzekeren. Proximus geeft evenwel geen uirukkelijke of impliciete waarborg inzake de capaciteit van de Dienst om tegemoet te komen aan de verwachtingen of de behoeften van de Klant, noch inzake de foutloze of ononderbroken werking van de Dienst9.7 In het algemeen kan Proximus slechts aansprakelijk worden gesteld in geval van opzet of grove fout (met name een inbreuk op haar wezenlijke verplichtingen) in haar hoofde of die van haar werknemers.. Haar aansprakelijkheid beperkt zich enkel tot de herstelling van voorzienbare, directe, persoonlijke en zekere schade die de Klant heeft geleden, met uitsluiting van de herstelling van alle onstoffelijke en indirecte schade zoals bijkomende uitgaven, winserving, verlies van winst, verlies van klanten, verlies of beschadiging van gegevens en verlies van contracten.Uit commercieel standpunt en zonder nadelige erkentenis corrigeren we 1 maand Internet MaxiProximus is ervan overtuigd met deze informatie van dienst te zijn geweest en rekent erop dat de verdere contacten optimaal mogen verlopen.Met vriendelijke groetenStefanieContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-01-31-13.10.09.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192984540287]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192984540287]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. M.

Naar: Proximus

02/02/2022

Beste,Onze mails komen nu binnen maar onder de mappen die we wilden bewaren zijn er verschillende leeg en ook ontbreken er heel watGraag zo vlug mogelijk oplossing want dit is een groot probleem voor ons, wij verhuren een vakantiehuis en al die gegevens en emails zijn weg nu

J. M.

Naar: Proximus

07/02/2022

Na weken bellen is ons probleem nog niet opgelost. Ik heb vandaag 3x gebeld, na het hele programma van kies 1 2 of 3 doorlopen te hebben werd de verbinding plots verbroken en een computerstem IN HET ENGELS, zei dat het niet mogelijk was de oproep te beantwoorden???? Wij hebben nog altijd onze mappen die we bewaarden niet terug, of ze zijn er niet meer of die er wel zijn en we willen ze openen zijn ze leeg. Wilt u eindelijk eens gehoor geven na een maand. DIT KAN TOCH NIET MEER

Proximus

Naar: J. M.

08/02/2022

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192984706368]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. M.

Naar: Proximus

15/02/2022

Ik wacht nog altijd op het beloofde telefoontje van proximus. Ik heb zelf al meerdere malen gebeld en krijg steeds het antwoord : we zijn er mee bezigDit kan echt niet meer. Ik heb nog altijd die ontbrekende en onvolledige mappenKan er nu echt niets aangedaan worden? Dit is geen reklame proximus. Ik ga ook contact opnemen met de inspecteur van radio2. We zijn het beu

Proximus

Naar: J. M.

15/02/2022

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192984936712]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. M.

16/02/2022

Dag mevrouw,Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat u reeds een dossier via Test-aankoop lopende heeft.U zal dan ook de antwoordelementen via dat kanaal ontvangen.Hierbij sluit ik dan ook het Testaankoop dossier af.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,NaamHet Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools: www.proximus.be/support www.proximus.be/video www.proximus.be/forum www.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Om u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192984975035]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. M.

18/03/2022

Beste,Ik heb klant telefonisch proberen te contacteren op 18/3 om 9.15u, maar zonder succes.Klant heeft via mail de nodige info ontvangen.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-03-06-11.28.21.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192985807985]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192985807985]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform