De mailbox van ons 2 wekelijks magazine, cleiren@scarlet.be wordt gehost bij scarlet. Onlangs merkten we dat de mails niet meer toekwamen. Na onderzoek bleek dit te komen omdat de mails werden geforwarded naar een ander adres, dat plots geblokkeerd is en waar we nooit meer aankunnen. Geen probleem, eenvoudigweg de forward afzetten zou voldoende zijn. Nu blijkt dat er grote problemen zijn met de mailmanager van scarlet. We krijgen niet te horen wat de oorzaak is, maar geen enkele klant kan al maanden niet meer aan zijn mail instellingen. Wel aan zijn webmail, maar daar zijn we niets mee want de mails komen daar niet in wegens de forward zonder kopie. Tientallen telefoons, het enige wat ik hoor is dat het ticket is aangemaakt om de forward manueel uit te zetten. Dit ticket (waar ik niet aankan, geen info over krijg) staat nu ook al meerdere weken open. Ik krijg geen enkele indicatie van wanneer ze dit gaan oplossen. Ondertussen verdwijnen onze mails onherroepelijk in een zwart gat, afzenders krijgen geen foutmelding. Stilaan is dit een ramp voor ons magazine. Als deze klacht niets opbrengt ga ik naar de media.