Terug

Mailmanager al maanden onbruikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Scarlet

27/07/2021

De mailbox van ons 2 wekelijks magazine, cleiren@scarlet.be wordt gehost bij scarlet. Onlangs merkten we dat de mails niet meer toekwamen. Na onderzoek bleek dit te komen omdat de mails werden geforwarded naar een ander adres, dat plots geblokkeerd is en waar we nooit meer aankunnen. Geen probleem, eenvoudigweg de forward afzetten zou voldoende zijn. Nu blijkt dat er grote problemen zijn met de mailmanager van scarlet. We krijgen niet te horen wat de oorzaak is, maar geen enkele klant kan al maanden niet meer aan zijn mail instellingen. Wel aan zijn webmail, maar daar zijn we niets mee want de mails komen daar niet in wegens de forward zonder kopie. Tientallen telefoons, het enige wat ik hoor is dat het ticket is aangemaakt om de forward manueel uit te zetten. Dit ticket (waar ik niet aankan, geen info over krijg) staat nu ook al meerdere weken open. Ik krijg geen enkele indicatie van wanneer ze dit gaan oplossen. Ondertussen verdwijnen onze mails onherroepelijk in een zwart gat, afzenders krijgen geen foutmelding. Stilaan is dit een ramp voor ons magazine. Als deze klacht niets opbrengt ga ik naar de media.

Berichten (1)

Scarlet

Naar: K. D.

28/07/2021

Beste,We hebben de klacht CPTBE01324447-09 met als Scarlet referentie 14943106 in behandeling genomen.Ik kan bevestigen dat we de forward om email adrescleiren@scarlet.be hebben verwijderdnormaal gezien kan de klant dit ook zelf via zijn klanten zone: mijn.scarlet.beTot slot bied ik in naam van Scarlet onze oprechte en welgemeende excuses aan.Met vriendelijke groeten,Frans D.Scarletscarlet.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform