Beste,
Ik probeer al 2 weken mijn probleem te zien oplossen, tot nu toe zonder success.
Ik heb namelijk, sinds 2002 denk ik, een mailbox bij Scarlet, met twee e-mail adressen, jjd06037@scarlet en cbga@scarlet.be.
Enkele weken geleden kreeg ik van jullie een email met de vraag als ik die mailboxen in de toekomst wou houden.
Ik antwoorde van wel en moest daarna opnieuw mijn gegevens registreren, wat ik direct deed.
Groot was mijn verbazing toen vorige week plots mijn mailboxen werkten niet meer, alle e-mails naar deze boxen krijgen een mailer daemon die zegt "Adres not found".
Daar ik in 20 jaar
niets veranderd heb aan mijn instellingen ben ik zeker dat het aan jullie ligt.
Als ik probeer mijn webmail te gebruiken kan ik het ook niet openen, dan krijg ik altijd 'Login failed".
Ik heb al vijfmaal naar jullie helpdesk gebeld, daar werd mij altijd gezegd dat mijn twee adressen nog bestaan en actief zijn. Maar als ik zelf een bericht stuur naar deze adressen, gelijk met welke apparaat, smartphone, pc, tablet of I-phone, het resultaat is altijd dezelfde, adres not found.
Daarom vraag ik jullie met aandrang om dit probleem op te lossen, daar ik geen emails kan krjjgen of sturen, en dit is voor al die tijd mijn belangrijkste e-mail adres geweest.
Voor eventuele contacten gebrui dan mijn gmail adres, daar ik de Scarlet adres niet meer kan gebruiken.
cbga41@gmail.com
Groeten,
Carlo Andolfi
Ridder van Ranstlei 35
2640 Mortsel
Tel. 03/3460304