Terug

Mailbox werkt niet meer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

C. A.

Naar: Scarlet

29/06/2024

Beste, Ik probeer al 2 weken mijn probleem te zien oplossen, tot nu toe zonder success. Ik heb namelijk, sinds 2002 denk ik, een mailbox bij Scarlet, met twee e-mail adressen, jjd06037@scarlet en cbga@scarlet.be. Enkele weken geleden kreeg ik van jullie een email met de vraag als ik die mailboxen in de toekomst wou houden. Ik antwoorde van wel en moest daarna opnieuw mijn gegevens registreren, wat ik direct deed. Groot was mijn verbazing toen vorige week plots mijn mailboxen werkten niet meer, alle e-mails naar deze boxen krijgen een mailer daemon die zegt "Adres not found". Daar ik in 20 jaar niets veranderd heb aan mijn instellingen ben ik zeker dat het aan jullie ligt. Als ik probeer mijn webmail te gebruiken kan ik het ook niet openen, dan krijg ik altijd 'Login failed". Ik heb al vijfmaal naar jullie helpdesk gebeld, daar werd mij altijd gezegd dat mijn twee adressen nog bestaan en actief zijn. Maar als ik zelf een bericht stuur naar deze adressen, gelijk met welke apparaat, smartphone, pc, tablet of I-phone, het resultaat is altijd dezelfde, adres not found. Daarom vraag ik jullie met aandrang om dit probleem op te lossen, daar ik geen emails kan krjjgen of sturen, en dit is voor al die tijd mijn belangrijkste e-mail adres geweest. Voor eventuele contacten gebrui dan mijn gmail adres, daar ik de Scarlet adres niet meer kan gebruiken. cbga41@gmail.com Groeten, Carlo Andolfi Ridder van Ranstlei 35 2640 Mortsel Tel. 03/3460304

Berichten (5)

C. A.

Naar: Scarlet

08/07/2024

Beste, Ondertussen hebben jullie de mailboxen van mijn echtgenote gereset (cc248201@scarlet.be en ccr@scarlet.be) en haar password veranderd, ik heb dit aangepast en bij haar werkt alles normaal, maar de vraag was mijn e-mailboxen te resetten (jjd06037@scarlet.be en cbga@scarlet.be) en een nieuwe passwoord op te sturen, en dit is nog altijd niet gebeurd. Kunnen jullie dit zo snel mogelijk doen voordat ik verder ga? Dank bij voorbaat, groeten, Carlo

Scarlet

Naar: C. A.

09/07/2024

Beste,Ik kan bevestigen dat we ondertussen het email adres terug beschikbaar hebben gemaakt voor de klantWe hebben de mailbox gedeblokkeerd en een nieuw paswoord gegeven aan de klantMvg_________Frans DeglinneHigh Care operations support agentPhone: +32 (0)2 275 30 58Mobile: +32 (0)496 76 18 14 -frans.deglinne@scarlet.eu-www.scarlet.beScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles

C. A.

Naar: Scarlet

09/07/2024

Beste, zoals ik reeds zei, heb ik een nieuwe paswoord gekregen voor de box van mijn echtgenote, maar nooit voor mijn box. Als ik probeer in te loggen krijg ik altijd het bericht login failed. Ik gebruik wel de login dat ik al meer dan 10 jaar heb, daar ik geen nieuwe gegevens heb voor box jjd06030. Groeten, Carlo

C. A.

Naar: Scarlet

09/07/2024

Sorry, box jjd06037

Scarlet

Naar: C. A.

11/07/2024

Beste,We hebben nieuwe login gegevens opgestuurd per mailWe hopen dat u de gegevens goed heeft ontvangen.Mvg_________Frans DHigh Care operations support agentScarlet is een handelsmerk van Proximus nv van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 BrusselScarlet est une marque de la société de droit public Proximus SA, Boulevard du Roi Albert II 27, B-1030 Bruxelles


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform